ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

دورهمی؛ عروسک های توانمند

عروسک ها که مخصوص دختر بچه ها و یا خردسال ها نیست. همه ما کلاه قرمزی و دوستانش را دوست داریم و هیچ خجالتی هم نمی کشیم چون همه ما به شادی، تفریح و نشاط ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۴ فروردین ۱۳۹۶ | ۲۳:۳۰

عروسک ها که مخصوص دختر بچه ها و یا خردسال ها نیست. همه ما کلاه قرمزی و دوستانش را دوست داریم و هیچ خجالتی هم نمی کشیم چون همه ما به شادی، تفریح و نشاط نیازمندیم و اگر قصد کسی قصد مبارزه با آن را دارد، قطعا شکست می خورد.

عروسک ها، شخصیت های کارتونی و چهره های مهربان، بخشی جدا نشدنی از دنیای بازی های ویدیویی هستند و ما هم ساعت ها و شاید سال ها خاطره از آن ها داریم. این بار می خواهیم عناوینی با هویتی تقریبا یکسان اما متفاوت از زمین تا آسمان به شما معرفی کنیم.

یکی پازل مانند و معمایی، دیگری خشن و پر زد و خورد. یکی سریع و پر از هیجان و دیگری درگیر کننده و مملو از شادی. مهم نیست چه پلتفرمی برای بازی کردن دارید، در مطلب امشب همه مدل بازی برای همه پلتفرم ها داریم.

سری LittleBigPlanet

  • پلی استیشن 3، پلی استیشن 4

در دوران پلی استیشن 3 (که به خاطر کپی خور نشدن و گران قیمت بودن بازی هایش در ایران خیلی محبوب نبود)، اگر کسی می خواست پلی استیشن 4 بخرد و از تصمیم خود دفاع کند، احتمالا نامی از لیتل بیگ پلنت هم می آورد.

این سری بازی که سال گذشته با عرضه LittleBigPlanet 3، بار دیگر بر سر زبان ها افتاد، عنوانی معرکه و درجه یک برای دارندگان کنسول های سونی است. البته، شاید نسخه سوم به اندازه دو شماره اول خوب نبود ولی به هر حال LittleBigPlanet است دیگر، نباید زیاد سخت بگیریم.

دو نسخه ابتدایی اوج بلوغ طراحی مراحل را نشان می دهند و هر چه که در وصف آن ها بگوییم کم گفته ایم. کافی است کنترلر را به دست بگیرید و دو نفره یک مرحله را سپری کنید، متوجه می شوید که گذر زمان اصلا احساس نمی شود از بس این بازی عالی طراحی شده.

دو نسخه اول برای پلی استیشن 3 و نسخه سوم برای پلی استیشن 4 منتشر شد و ماه به به عنوان یکی از بازی های رایگان پلی استیشن پلاس، در اختیار میلیون ها مخاطب قرار گرفت. بنابراین اگر LBP3 را در حساب کاربری خود دارید و هنوز اقدام به دانلود آن نکرده اید، حالا زمان مناسبی است.

Rayman Legends

  • پی سی، پلی استیشن 4، اکس باکس وان، وی یو، پلی استیشن 3، اکس باکس 360

ریمن لجندز در سال 2012 و به عنوان یک بازی انحصاری برای کنسول بازی شکست خورده وی یو معرفی شد. کمپانی یوبی سافت یکی از الماس های ارزشمند خود را برای نینتندو کنار گذاشته بود اما عملکرد ضعیف وی یو سبب شد تا ریمن لجندز برای دیگر پلتفرم های نیز عرضه گردد (خوشبختانه).

این شد که میلیون ها مخاطب دیگر نیز فرصت آن را پیدا کردند تا این جواهر را تجربه کنند و لذت ببرند. در ریمن لجندز می توانید با دوستان خود سرگرم شوید. البته کنسول وی یو به خاطر کنترلر تبلت مانندش، یک برتری نسبت به دیگر پلتفرم ها دارد و بازی کردن روی آن جذابیت بیشتری خواهد داشت اما چند ویژگی ساده ارزش این حرف ها را ندارد.

روی هر پلتفرمی که بازی می کنید، ریمن لجندز را تهیه کنید و از تجربه اش با دوستان و اقوام خود لذت ببرید. بسیاری از مراحل Rayman Origins (عنوان قبلی در سری ریمن) نیز کاملا رایگان در لجندز بازسازی شده اند تا هیچ محدودیتی در سرگرم شدن باقی نماند.

سری هم به بخش فوتبال دو نفره این بازی بزنید. احمقانه است اما فوق العاده خواهید خندید، مطمئن باشید.

Castle Crasher و Battleblock Theater

  • پی سی، اکس باکس 360، اکس باکس وان، پلی استیشن 3

سازنده این دو بازی استودیویی است به نام The Behemoth. وقتی به پروفایل این بازی ها در شبکه استیم مراجعه می کنید متوجه می شوید که یک گزینه وجود دارد تا این دو بازی را یک جا بخرید و اسم آن هست «Can't Stop Laughing Bundle» یا «باندل نمی توان جلوی خندیدن را گرفت».

حالا با این توصیف ساده، تا آخر ماجرا را بخوانید. البته ممکن است عکس بالا را ببینید و بگویید که سر بریدن ها و خون و خون ریزی پس چیست اما مطمئن باشید حماقت این کاراکترهای به ظاهر شوالیه مرتبا لبخند به لب تان می آورد، حتی اگر روز سخت و ناراحت کننده ای را پشت سر گذاشته باشید. (مگر در تعطیلات نوروز به کسی سخت هم می گذرد؟)

Castle Crasher و Battleblock Theater دو بازی تقریبا مشابه اما به شدت مستقل از یکدیگر هستند که شاید تک نفره بازی کردن آن ها بدک نباشد اما وقتی که در کنار دوستانتان باشید، حرف ندارد.

اولی را می توانید چهار نفره بازی کنید و دومی را در بخش داستانی به صورت تک نفره و در بخش آرنا با 3 نفر دیگر بازی کرد. خب، طبیعی است، هر چه بیشتر بهتر و این را هیچ وقت در مورد بازی های دور همی فراموش نکنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • محمد
    محمد | ۶ فروردین ۱۳۹۶

    کستل کرشرز عالیه خودتون که تنهایی بازیو تا اخر برین یه بخس باز میشه
    که همون حالت یخته اونجا بقدری مراحل سخت میشه که شمارو وادار میکنه با دوستاتون برید عالیه:)

مطالب پیشنهادی