ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندرهای تبلیغاتی فاش شده به عرضه گلکسی اس 8 با رنگ آبی مرجانی اشاره دارند

تا به امروز اطلاعات موثقی در رابطه با عرضه گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس با رنگ آبی مرجان در دسترس نبوده است و تنها تصاویری از آن منتشر شده که با توجه به ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۵ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۸:۰۰

تا به امروز اطلاعات موثقی در رابطه با عرضه گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس با رنگ آبی مرجان در دسترس نبوده است و تنها تصاویری از آن منتشر شده که با توجه به همرنگ بودن پنل جلویی و حاشیه های اطراف نمایشگر با پنل پشتی می توان احتمال داد که این عکس ها واقعی نباشند زیرا همانطور که در رندرهای تبلیغاتی گلکسی اس 8 مشاهده کردید، پنل جلویی در تمام رنگ ها به رنگ مشکی است.

حال رندر تبلیغاتی جدیدی از پرچمدار آینده سامسونگ فاش شده که مشابه با دیگر تصاویر بوده و و با نگاه دقیق تر می توان رنگ آبی را روی حاشیه موبایل مورد اشاره تماشا کرد که بسیار شبیه به رنگ آبی مرجانی که پیشتر نخستین بار در گلکسی نوت 7 شاهد آن بودیم و سامسونگ پس از آن تصمیم گرفت تا این رنگ را به سری گلکسی S7 Edge نیز راه دهد.

گفتنی است تصویر پس زمینه گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس در رندر تبلیغاتی مورد اشاره نیز نمایی از اعماق دریا را نشان می دهد که در آن یک آب‌سنگ مرجانی زندگی می کند. بنابراین می توان با اطمینان بیشتری در مورد صحت عکس های شده اظهار نظر کرد.

لازم به ذکر است سامسونگ طی رویدادی اختصاصی در تاریخ 9 فروردین از پرچمداران تازه خود رونمایی خواهد کرد. بنابراین تا آن زمان نمی توان با قاطعیت تمام در مورد ویژگی های موبایل های هوشمند جدید کره ای ها صحبت کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • yyy
    yyy | ۶ فروردین ۱۳۹۶

    سامی عالی

  • ssii
    ssii | ۵ فروردین ۱۳۹۶

    واقعا عالیه واقعا معرکه همین الان که دوربین s6 همه گوشی ها رو میزاره زیر پا مثل سونی الحی اپل و... s7 دوربینش که خیلی عالی بود مخصوصا کیفیت صفحش طراحیش هم عالی شده اونای که میگن بده صد در صد سونی دارن که همش شبیه همه که البته داره هی اون لبه های پایین و بالا رو بیاره توی تاچ تا جد سری دیگه از سونی اصلا دیگه صفحه ندارا ? و الجی هم بد نیست ولی اونم به پیر مردا میخوره ? این s8 بیاد خیلی ها باید برن دیگه سر به بیابون بزارن

  • Aureliano
    Aureliano | ۵ فروردین ۱۳۹۶

    بهترین گوشیش نوت ۷ بود ترکید اینکه طراحیش افتضاح حال بهم زنه دیگه سخت افزارشم بعدا خواهیم دید

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی