ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ نخستین ویدیوی تبلیغاتی گلکسی بوک را منتشر کرد [تماشا کنید]

سامسونگ در خلال کنگره جهانی موبایل بارسلون در کنار نسل جدید تبلت های اندرویدی خود یعنی گلکسی تب اس 3، از محصول تازه ای با نام گلکسی بوک رونمایی کرد که یک تبلت مبتنی بر ویندوز ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۵ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۰:۰۰

سامسونگ در خلال کنگره جهانی موبایل بارسلون در کنار نسل جدید تبلت های اندرویدی خود یعنی گلکسی تب اس 3، از محصول تازه ای با نام گلکسی بوک رونمایی کرد که یک تبلت مبتنی بر ویندوز 10 و پردازنده اینتل بود.

گفتنی است گلکسی تب اس 3 در حال حاضر از طریق فروشگاه های معتبر قابل سفارش است اما سامسونگ تاکنون اطلاعاتی در مورد زمان عرضه تبلت ویندوزی خود منتشر نکرده. با این حال در کانال رسمی یوتوب کمپانی کره ای تیزری از گجت یاد شده قرار گرفته که می تواند بیانگر عرضه آن در آینده ای نزدیک باشد.

ویدیوی مورد اشاره تولد گلکسی بوک را به شکلی ساده روایت می کند و نشان می دهد که چگونه یک صفحه آلومینیوم اولیه به یک کامپیوتر قابل حمل قدرتمند برای استفاده به صورت روزمره تبدیل می شود.

همانطور که احتمالاً مطلع هستید گلکسی بوک در چند نسخه متفاوت با نمایشگرهای 12 و 10.6 اینچی و پشتیبانی از وایفای و یا وایفای+LTE راهی بازار خواهد شد. همچنین بد نیست بدانید که گجت مورد بحث با یک کاور دارای کیبرد و قلم S Pen همراه خواهد بود.

ناگفته نماند سامسونگ تاکنون در مورد قیمت تبلت های ویندوزی خود سخنی به میان نیاورده اما مسلماً نمی توان انتظار قیمتی ارزان از آنها داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Mohammad Reza Baghban
    Mohammad Reza Baghban | ۵ فروردین ۱۳۹۶

    من سرفیس پرو 4 دارم و با اینکه حاضر نیستم از سری نوت گوشی دیگه رو استفاده کنم و تمامی دستگاه های هوشمندم از ابتدا ( Tab 7.7 , Note 3 و الان نوت 5) سامسونگ بوده ولی واقعا این دستگاهی نیست که من حاضر بشم سرفیسم رو کنار بزارم.

    هم نبود استند Multi Angel کافیه که بیخیال این تبلت شد چه برسه به سایر ویژگی هاش.

    • Mohammad Reza Baghban
      Mohammad Reza Baghban | ۵ فروردین ۱۳۹۶

      هرچند سری Tab S هاش بهترینن و واقعا حیف شد Tab S3 نسخه 8 اینچی نداره ولی با این حال همچنان من برای پدر و یکی از دوستان Tab S2 گرفتم و notebookcheck هم بعد Pixel C بهترین تبلت اندرویدی دونستش

  • souran shahkaram
    souran shahkaram | ۵ فروردین ۱۳۹۶

    اینکه آهنگ تبلیغ پیکسل گوگله

مطالب پیشنهادی