ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

عمر Google Talk در پنجم تیر ماه به پایان می رسد

در تغییر دیگری که برخی از کاربران گوگل را تحت تأثیر خود قرار می دهد، کمپانی مورد اشاره در نظر دارد تا در تاریخ 5 تیر ماه به پشتیبانی از سرویس Google Talk در جیمیل ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۵ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۹:۳۰

در تغییر دیگری که برخی از کاربران گوگل را تحت تأثیر خود قرار می دهد، کمپانی مورد اشاره در نظر دارد تا در تاریخ 5 تیر ماه به پشتیبانی از سرویس Google Talk در جیمیل خاتمه داده و همانطور که کاربران درخواست کرده بودند، سرویس Hangouts را جایگزین آن کند.

Google Talk نخستین بار در سال 2005 به عنوان سرویس چت رسمی جیمیل معرفی شد اما زمانی که گوگل در سال 2013 پشتیبانی از Hangouts را به سرویس ایمیل خود افزود، عمر نه چندان طولانی مدت آن کم کم رو به اتمام رفت.

در اطلاعیه ای که اخیراً اهالی مانتین ویو منتشر کرده اند، کاربران جیمیل در تاریخ پنجم تیر ماه به صورت خودکار به سرویس Hangouts منتقل می شوند مگر اینکه تعهدات قراردادی در گذشته داشته باشند. علاوه بر آن چنانچه هنوز از اپلیکیشن اندرویدی قدیمی Google Talk استفاده می کنید، این نرم افزار نیز از کار می افتد.

گفتنی است در دیگر خبرها نیز به گوش می رسد که Gmail Lab تعدادی از افزونه های خود را حوالی تاریخ 4 اردیبهشت مرخص خواهد کرد. برخی از سرویس های مورد اشاره عبارتند از Authentication Icon، Google Voice Player، Picasa previews و غیره. علاوه بر آن پشتیبانی از دو قابلیت ایمیل کردن پروفایل های +Google و استفاده از Google+ Circles نیز در تاریخ مشابه به اتمام خواهد رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی