ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ نوروزی؛ لیگ عدالت

نرم نرمک می رسد اینک بهار، خوش به حال روزگار! سال 95 هم با تمام خوبی ها و بدی هایش، هر چه که بود تمام شد. حالا به ایام دل انگیز تعطیلات نوروزی رسیده ایم و ...

سامان میرزا
نوشته شده توسط سامان میرزا | ۵ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۹:۰۰

نرم نرمک می رسد اینک بهار، خوش به حال روزگار! سال 95 هم با تمام خوبی ها و بدی هایش، هر چه که بود تمام شد. حالا به ایام دل انگیز تعطیلات نوروزی رسیده ایم و زمانش فرا رسیده تا خستگی یک سال تلاش و کار و دوندگی را با مشغول شدن به تفریحاتی که دوستشان داریم، از تن بزداییم.

بازی ها یکی از بهترین سرگرمی هایی هستند که شیرینی و لذت این تعطیلات را دو چندان می کنند، از این رو ما در دیجیاتو برایتان بهترین ها را گلچین کرده ایم. در این هفت هفت سنگ نوروزی، بازی های جذاب و سرگرم کننده ای از تمام پلتفرم های موبایل را معرفی می کنیم که در طول تعطیلات حسابی مشغول شان باشید و از تجربه شان لذت کافی را ببرید.

ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و آرزوی بهروزی و کامیابی برای شما کاربران عزیز و همیشه همراه، دعوت می کنیم که با دیجیاتو و مطالب ویژه هفت سنگ نوروزی همراه باشید.

Oceanhorn

Oceanhorn یکی از جدیدترین بازی های اکشن نقش آفرینی استودیوی FDG Entertainment به شمار می رود که علاوه بر کنسول های نسل هشتمی برای دو سیستم عامل اندروید و iOS نیز منتشر شده است. این اثر داستان پسری ماجراجو را دنبال می کند که باید با قدم گذاشتن روی جزایر متروکه و آب های آزاد قلمروی خود را گسترش دهد.

پسرک جوان در این راه با هیولاهای کریه و بد قواره ای رو به رو می شود که برای شکست دادن آن ها نیاز دارد تا از نیروهای جادویی و شمشیر بُرنده خود کمک بگیرد. در جهان بازی با دشمنان و معماهای سحر آمیز مواجه خواهید شد و در ادامه با پیش روی در آن به گنجینه های باستانی بر خواهید خورد که به کمک آن ها قادر به شکست دادن باس های بازی هستید.

Oceanhorn

Oceanhorn

سازنده: FDG Mobile Games GbR قیمت: نسخه اندروید رایگان / نسخه iOS آن 8.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 240 / 429 مگابایت زبان:

Twins

«روز و شب، سفید و سیاه؛ فرقی نمی کند، بین دو جهان جهش کرده و روح دو قلوی خود را پیدا کنید و در این دنیای پر از صخره به مقاومت بپردازید.» این جمله ای است که عنوان Twins برپایه ی آن شکل گرفته. حالا خبر خوش آن که استودیوی نام آشنای Game Troops به تازگی اقدام به پورت این بازی برای سیستم عامل ویندوز فون نیز کرده است.

در رابطه با همین موضوع، Twins در مدتی بسیار کوتاه توانست به یکی از اعتیاد آورترین بازی های ویندوز بدل شود. تنها کاری که باید انجام دهید ضربه زدن روی نمایشگر و عبور دادن نقطه خود از روی موانع است. اگر فکر می کنید با عنوانی ساده طرف هستید سخت در اشتباهید. در خلال بازی با چاله هایی رو به رو خواهید شد که شما را از سویی به سوی دیگر می برند و کار را برایتان دشوار می کنند.

Twins

Twins

سازنده: Parrotgames قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و ویندوز فون حجم: 20.12 / 15.2 مگابایت زبان:

Rival Gears Racing

اگر از طرفداران سر سخت بازی های رسینگ هستید پس به هیچ عنوان Rival Gears Racing را از دست ندهید. بازی Rival Gears Racing آخرین محصول استودیوی ShortRound Games، سازنده ی عناوینی چون !Friendly Fire به سبب خوش ساخت بودن توانسته است در مدت کوتاهی به یکی از بهترین آثار در سبک خود تبدیل شود.

در Rival Gears Racing برای تبدیل شدن به بهترین راننده در سطح جهان، خودروی مورد علاقه خود را از میان طیف گسترده خودروها انتخاب کنید و وارد میدان مسابقه شوید. مسابقات آنلاین، امکان شخصی سازی خودروها توسط کاربر، ایجاد تیم با دوستان و شرکت در مسابقات چند نفره از جمله مواردی هستند که جذابیت بازی را دو چندان کرده اند.

Rival Gears Racing

Rival Gears Racing

سازنده: ShortRound Games قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 206 / 608 مگابایت زبان:

Justice League Action Run

آیا آماده اید به جنگ شرورترین دشمنان زمین بروید؟ حالا شانس آن را دارید تا از میان بهترین ابر قهرمان های تاریخ تیم خود را تشکیل داده و به مبارزه با ابرشرورهای تحت تعقیب بپردازید. شما به عنوان رهبر گروه باید در هر لحظه حواستان به همه چیز باشد و جلوی نقشه های شوم دشمنان را بگیرید.

در 150 مرحله ی جذاب و متنوع لیز بخورید، بپرید، پرواز کنید و با جا خالی دادن در مقابل حملات دشمنان به پیش روی بپردازید. همچنین قادر هستید در جریان بازی قهرمان تان را به دلخواه تغییر دهید. در Justice League Action Run به کمک ارتقاء قهرمان های خود، قدرتمند تر از گذشته به سراغ دشمنان خبیث رفته و نقشه های شیطانی آنان را نقش بر آب کنید.

Justice League Action Run

Justice League Action Run

سازنده: Justice League Action Run قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 273.51 / 617 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Nami Modarressi
    Nami Modarressi | ۵ فروردین ۱۳۹۶

    Oceanhorn خيلي قديميه ها !!!
    براي اي او اس سال 2012 اومد !

  • Meysam-Tn2
    Meysam-Tn2 | ۵ فروردین ۱۳۹۶

    بازی ماشینی زیاد نصب کردم... چه روی موبایل چه کنسول چه pc .... اما هر کدومو بعد از کمتر از یه هفته پاک میکنم... هیچ بازی نمیتونه مثل nfs 2005 بشه... از نظر گرافیک نه... از نظر سرگرم کنندگی... ماجرا و داستان بازی ... هیجانش...

مطالب پیشنهادی