ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ نوروزی؛ شورش زامبی ها

نرم نرمک می رسد اینک بهار، خوش به حال روزگار! سال 95 هم با تمام خوبی ها و بدی هایش، هر چه که بود تمام شد. حالا به ایام دل انگیز تعطیلات نوروزی رسیده ایم و ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۶ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۹:۰۰

نرم نرمک می رسد اینک بهار، خوش به حال روزگار! سال 95 هم با تمام خوبی ها و بدی هایش، هر چه که بود تمام شد. حالا به ایام دل انگیز تعطیلات نوروزی رسیده ایم و زمانش فرا رسیده تا خستگی یک سال تلاش و کار و دوندگی را با مشغول شدن به تفریحاتی که دوستشان داریم، از تن بزداییم.

بازی ها یکی از بهترین سرگرمی هایی هستند که شیرینی و لذت این تعطیلات را دو چندان می کنند، از این رو ما در دیجیاتو برایتان بهترین ها را گلچین کرده ایم. در این هفت هفت سنگ نوروزی، بازی های جذاب و سرگرم کننده ای از تمام پلتفرم های موبایل را معرفی می کنیم که در طول تعطیلات حسابی مشغول شان باشید و از تجربه شان لذت کافی را ببرید.

ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و آرزوی بهروزی و کامیابی برای شما کاربران عزیز و همیشه همراه، دعوت می کنیم که با دیجیاتو و مطالب ویژه هفت سنگ نوروزی همراه باشید.

Zombie Catchers

نمی دانیم تجربه Zombie Catchers را پیشنهاد کنیم یا بگذاریم خودتان تصمیم بگیرید. چون این اپلیکیشن یکی از معتاد کننده ترین عناوین اسمارت فون ها بوده و احتمالا تمام تعطیلات خود را با ساخته Two Men and a Dog بگذرانید. شاید اینجا هم با کلیشه ترین موجودات دوست داشتنی صنعت گیمینگ یعنی زامبی ها مواجه باشیم ولی توسعه دهنده با استفاده از مکانیزم های خوب گیم پلی، اسلحه های متفاوت، مرحله های گوناگون و طراحی دلنشین محیط ها توانسته خیلی ها را جذب خود کند؛ وقت سلاخی مردگان متحرک رسیده است.

Zombie Catchers

Zombie Catchers

سازنده: Two Men and a Dog قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 103 مگابایت زبان:

Blocky Snowboarding

سادگی و پرداخت درست به المان ها؛ Full Fat همیشه با همان ویژگی های مثبت New Star Soccer و Score سعی نموده تا بازیکن ها را ساعت ها پای عناوینش بکشاند. ساخته های آن ها مشکلات گوناگونی دارند و همچنان هم توسعه دهنده روشی برای پوشش این نقطه ضعف ها پیش نگرفته است اما نکته اینجاست که المان های جذاب مجموعه Blocky به تنهایی برای داشتن یک تجربه سرگرم کننده کفایت می کنند. Blocky Snowboarding هم که شما را به یک ماجراجویی با طعم برف های کوهستان می رسد از این قاعده مستثنی نبوده و طی دو مرحله ساده باید روی برف های اسکی کنید.

Blocky Snowboarding

Blocky Snowboarding

سازنده: Full Fat قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 118 / 43.4 مگابایت زبان:

Kitty in the Box 2

شاید تعجب کنید ولی Kitty in the Box 2 می تواند حکم نجات دهنده بازیکن ها طی این تعطیلات باشد؛ همان لحظه که بچه های اقوام به خانه هایتان می آیند و نمی دانید چگونه آن ها را سرگرم کنید، ساخته Mokuni بهترین دوست شما خواهد بود. عنوانی از سبک Platformer که همان سیاست های قسمت ابتدایی را پیش گرفته و به کمک ترکیب مکانیزم های ساده گیم پلی [تنها باید گربه ها را به سمت جعبه ها پرتاب کنید] با شخصیت های دلنشین توانسته بازیکن های زیادی را جذب خود کند.

Kitty in the Box 2

Kitty in the Box 2

سازنده: Mokuni قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 350 / 62.4 مگابایت زبان:

مربی برتر

می خواهید طعم چالش های فراوان مربی های فوتبالی را بچشید؟ خوب معرفی می کنیم، این شما و این «مربی برتر» که نسخه فارسی شده یکی از معروف ترین عناوین اسمارت فون ها است. همانند بقیه بازی های مدیریتی، اینجا هم نقش مربی یک باشگاه را داشته و حالا باید با تمهیدات لازم همانند خرید بازیکن ها یا پیشرفت آن ها تیم خود را به قله های موفقیت برسانید. «مربی برتر» مطمئنا بهترین اپلیکیشن سبکش نیست ولی وجود کلمات فارسی موجب شده تا بازیکن های ایرانی یک تجربه خوب آن از داشته باشند.

مربی برتر

مربی برتر

سازنده: مدریک قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 93.3 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • roman
    roman | ۶ فروردین ۱۳۹۶

    شکارچی زامبی خیلی بازی خوبیه ولی قدیمیه

مطالب پیشنهادی