ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نینتندو برنامه های بزرگی برای E3 2017 در سر دارد

دیگر زمان زیادی به نمایشگاه E3 باقی نمانده و هر روز شاهد شنیدن خبرهای داغ تری در ارتباط با آن هستیم. همه شرکت های بزرگ از حالا تا زمان برگزاری مراسم به صورت مداوم از ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۶ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۹:۴۵

دیگر زمان زیادی به نمایشگاه E3 باقی نمانده و هر روز شاهد شنیدن خبرهای داغ تری در ارتباط با آن هستیم. همه شرکت های بزرگ از حالا تا زمان برگزاری مراسم به صورت مداوم از برنامه های خود می گویند و می خواهند تا اندازه ای ما را در جریان آن چه قرار است شاهد باشیم، قرار دهند.

به تازگی رجی فیز-اِمِی، مدیر نینتندو آمریکا، درباره E3 صحبت کرده و با لحنی نه چندان شفاف از برنامه های نینتندو برای این جشنواره بزرگ دنیای بازی های ویدیوی، گفته است. رجی فیز-اِمِی با «بزرگ» خواندن برنامه های نینتندو برای E3، به فرصت بزرگی که این جشنواره در اختیارشان می گذارد نیز اشاره کرد.

او در صحبت هایش گفت:

ما به تمامی E3 ها به شکل یک فرصت بسیار بزرگ و خاص نگاه می کنیم و سعی داریم با حضور در آن ها، داستان خودمان را تعریف کنیم. در E3 امسال نیز می خواهیم با دست پر و بازی های جذاب و گوناگونی پا به نمایشگاه بگذاریم.

همچنین رجی فیز-اِمِی تا حدودی از برنامه های نینتندو نیز سخن به میان آورد و اعلام کرد که بازی های بسیاری در جریان برگزاری جشنواره، برای 3DS و نینتندو سوییچ معرفی خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی