ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

علمی

ویدیوی تازه از اپل پارک؛ استقرار کارمندان در ساختمان تحقیق و توسعه [تماشا کنید]

در چهارم اسفند ماه بود که اهالی کوپرتینو اعلام کردند که مقر جدید آنها با نام اپل پارک شناخته خواهد شد و کارمندان می توانند از اواسط فروردین به آنجا منتقل شوند و فعالیت های ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۶ فروردین ۱۳۹۶ | ۰۱:۰۰

در چهارم اسفند ماه بود که اهالی کوپرتینو اعلام کردند که مقر جدید آنها با نام اپل پارک شناخته خواهد شد و کارمندان می توانند از اواسط فروردین به آنجا منتقل شوند و فعالیت های خود را در آنجا ادامه دهند.

حال در آخرین ویدیویی که توسط پهپادها و به وسیله کاربران کنجکاو به ثبت رسیده، می توان ملاحظه کرد که تقریباً 80 درصد از پنل های خورشیدی مورد نظر نصب شده و ساخت قسمت هایی نظیر پارکینگ و ساختمان اصلی که مشابه با سفینه های فضایی است، به طور کامل ساخته شده اند.

گفتنی است طبق اطلاعات بیان شده در حال حاضر درب ساختمان تحقیق و توسعه به روی کارمندان باز بوده و گذر نزدیک پهپاد از این سازه نیز نشان دهنده دفاتر کاری تکمیل شده است.

همچنین فضاسازی عظیم در محوطه اپل پارک نیز به سرعت در حال انجام است و درخت هایی مقاوم در برابر خشکی در فضای داخل ساختمان اصلی و اطراف آن کاشته می شود.

لازم به ذکر است طراحی سازگار با محیط زیست یکی از ایده هایی که استیو جابر برای اپل پارک در نظر داشت که شامل دیتاسنترهایی بود که انرژی خود را از پنل های خورشیدی مورد استفاده در محل تأمین کنند. گزارش های حاکی از آن هستند که یک ریز شبکه جدید در فضای اپل پارک نصب شده که قادر است 17 مگاوات انرژی را از نور خورشید تأمین کند که این مقدار معادل با 75 درصد انرژی مصرفی مورد نیاز در مقر تازه اپل است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی