ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

دورهمی؛ به سوی تجربه ای نو

نینتندو همیشه کنسول هایی می سازد که خوراک مهمانی ها و دورهمی ها هستند. شاید بازی های بزرگی مثل زلدا را نتوان به صورت دو یا چند نفره بازی کرد اما انبوهی از بازی های ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۷ فروردین ۱۳۹۶ | ۲۳:۳۰

نینتندو همیشه کنسول هایی می سازد که خوراک مهمانی ها و دورهمی ها هستند. شاید بازی های بزرگی مثل زلدا را نتوان به صورت دو یا چند نفره بازی کرد اما انبوهی از بازی های درجه یک و عالی، برای این شرایط خاص در نظر گرفته و ساخته شده است.

حالا سوییچ، کنسول جدید این کمپانی خوش آوازه ژاپنی هم شرایط مشابهی دارد. با توجه به ساختار ماژولار، این کنسول 300 دلاری نیازی به تهیه کنترلر ثانویه ندارد و به صورت پیش فرض، دو کنترلر برای بازی های دو نفره اش دارد.

یکی جوی کان سمت راست و یکی هم جوی کان سمت چپ که با خارج کردن آن از گریپ و یا نمایشگر کنسول، می توان آن ها را در دست گرفت و مثل یک کنترلر مجزا از هر کدام استفاده کرد. این مسئله سبب می شود تا سوییچ اصولا بهترین پلتفرم برای این نوع بازی ها باشد.

در ادامه می خواهیم چند مورد از بهترین بازی های سوییچ را به شما معرفی کنیم تا شاید به خرید این کنسول علاقه مند شدید. سوییچ در حال حاضر قیمتی حدود یک میلیون و هشتصد الی یک میلیون نهصد هزار تومان دارد که البته طی ماه های آینده و با پایین آمدن قیمت، می توان انتظار قیمت یک میلیون و چهارصد هزار تومانی را داشت.

1-2Switch

  • نینتندو سوییچ

بازی یک-دو سوییچ شامل 28 مینی گیم ساده و کوتاه است که تجربه هر کدامشان جذاب و دوست داشتنی است. در واقع هر کاری که فکرش را بکنید در این 28 بازی امکان پذیر است. از بازی هایی که دقت شما را می سنجند تا بازی هایی که سرعت عمل در آن ها حرف اول را می زند.

1-2 سوییچ یک بازی کاملا متفاوت نسبت به هر بازی دیگری است که تا به حال انجام داده اید. علت اصلی این مسئله هم بی نیاز بودن به نمایشگر است. در واقع در هیچ یک از مینی گیم های این بازی، نیازی به نمایشگر ندارید و فقط باید با جوی کان ها سر و کله بزنید.

شاید بهترین مینی گیم 1-2 سوییچ، بازی تشخیص گوی ها باشد. کنترلرهای سوییچ از تکنولوژی بسیار پیشرفته ای بهره می برند که HD Rumble نام دارد. HD Rumble این قدرت را به کنترلر می بخشد تا لرزش های مقطعی ایجاد کند.

این لرزش ها در نقطه نقطه کنترلر تداوم دارند و کاملا حس می شوند. مثل آن است که یک جعبه کوچک در دست داشته باشید و چند گوی هم داخل آن ها قرار داشته باشد. حرکت همه توپ های کوچک را احساس می کنید و باید تشخیص دهید که چه تعداد توپ درون جوی کان ها قرار دارد.

به طور کلی، یک-دو سوییچ ساخته شده تا قابلیت های جذاب این کنسول را نشان دهد و اگر چه شاید بعد از یک مدت کمی خسته کننده شود اما در نهایت یک بازی دورهمی ساده است و باید همه بازی هایش را پشت سر هم انجام دهید تا لذت بخش ظاهر شود.

دیگر بازی های 1-2 سوییچ شامل هفت تیر کشی، دوشیدن شیر گاو، تمرینات سامورایی ها، باز کردن درب گاو صندوق و... می شود. اگر کنسول بازی نینتندو سوییچ را برای تفریح خانوادگی خریده اید، 1-2 سوییچ را فراموش نکنید.

Snipperclips: Cut It Out, Together

  • نینتندو سوییچ

از پایه و اساس، Snipperclips: Cut It Out, Together یک بازی دو نفره و پازل مانند است که همه معماهای آن را باید دو نفره و با کمک یک شخص دیگر به ثمر برسانید. اگر پایه ای برای بازی کردن ندارید، بهتر است بی خیال اسنیپر کلیپز شوید.

اما اگر سوییچ خریده اید و یک نفر همیشه آماده بازی کردن هست، اسنیپر کلیپز احتمالا بهترین و خوش قیمت ترین بازی دو نفره ای است که باید تهیه کنید و از آن لذت ببرید.

اسنیپ و کلیپ، دو کاراکتری هستند که در تصویر بالا چهره با نمک آن ها را می بینید. ببینید با چه مشقتی می خواهند یک توپ را درون تور بیاندازند. همه پازل ها در بخش اصلی بازی دو نفره طراحی شده اند و باید یک شی را حمل کنید، یا با برش های هنرمندانه به هدفی برسید و...

اما اگر بیشتر از دو نفر هستید و جوی کان های اضافه دارید، می توانید بخش های Party و Blitz را هم امتحان کنید که تا دو نفر بیشتر را می توانند سرگرم کنند. با قیمت مناسب 20 دلاری، Snipperclips: Cut It Out, Together یکی از بهترین بازی های حال حاضر برای نینتندو سوییچ است.

Super Bomberman R

  • نینتندو سوییچ

ژاپنی ها معمولا هوای همدیگر را دارند و کنسول های بازی ژاپنی، پشتیبانی مناسبی از سوی شرکت هایی که نوستالژی کودکی ما را ساخته اند دارند. یکی از این نوستالژی های دوست داشتنی، سری بازی Bomberman هست که قطعا اگر از قدیمی های دنیای بازی باشید، چند نسخه از آن را روی کنسول های مختلف بازی کرده اید.

بمبرمن جدید با نام Super Bomberman R فقط و فقط برای کنسول بازی نینتندو سوییچ ساخته شده و مثل همیشه، یک تجربه چند نفره ایده آل و ساده است تا در هر شرایطی سرگرم شوید.

گیم پلی بازی ساده است، در یک زمین بازی مربعی شکل مشبک که پر است از موانع مختلف، باید دشمنان خود را گیر بیاندازید و آن ها را با بمب های قدرتمند خود از بین ببرید. بازی دارای 50 مرحله در بخش داستانی است و جای شک نیست که از بخش دو نفره پشتیبانی می کند. اگر هم به آنلاین بازی کردن علاقه دارید، Super Bomberman R بخش آنلاین 8 نفره دارد.

به هر حال، متاسفانه کمپانی ژاپنی نه چندان خوش نام کونامی، سازنده این بازی، قیمت 50 دلاری را برای این بازی در نظر گرفته که برای یک بازی ساده و سرگرم کننده همچون Super Bomberman R خیلی قیمت مناسبی نیست اما اگر قیمت اهمیتی ندارد، بمبرمن همیشه جذاب و دوست داشتنی است، تهیه اش کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • Pourya amirshekari
    Pourya amirshekari | ۸ فروردین ۱۳۹۶

    به اسم ۳۰۰ دلار عزیز وقتی میری بخری با قیمت ۱۸۰۰ تومان مواجه میشی که قید هرچی بازی دو نفره رو میزنی ، پس اصلا ارزش نداره البته داخل ایران

  • (@_@)
    (@_@) | ۸ فروردین ۱۳۹۶

    باشه داداچ کشتی خودتو اصلا خودا برو کنسول بساز ?

    • (@_@)
      (@_@) | ۸ فروردین ۱۳۹۶

      ت

  • armin
    armin | ۸ فروردین ۱۳۹۶

    اگه 5میلیون بهم بدن بگن سوییچ میخری یا ی مک من میگم مک

    • Farzad FJ
      Farzad FJ | ۱۱ تیر ۱۳۹۶

      افرین ?

  • تکنولوژی برتر برتر
    تکنولوژی برتر برتر | ۸ فروردین ۱۳۹۶

    اینجا هم میبینی اگه هی میگن چون یدونه بهشون دادن که تبلیغ کننش نمره منفی هم که میخوره خودشون دارن میدن که ضایع نشن وگرنه یه گیمر حتی به این نگاه هم نمیکنه چه برسه بگیره دستش انقدرم الکی بزرگش کنه یه تیکه آشغالو.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی