ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ممکن است در آینده حلقه چرخان ساعت های هوشمند سامسونگ به نمایشگر مجهز شوند

یکی از قابلیت های منحصر بفردی که سامسونگ در ساعت های هوشمند خود از آن استفاده می کند، حلقه چرخان اطراف نمایشگر است. از این رو چندان دور از انتظار نیست که کره ای به ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۷ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۹:۰۰

یکی از قابلیت های منحصر بفردی که سامسونگ در ساعت های هوشمند خود از آن استفاده می کند، حلقه چرخان اطراف نمایشگر است. از این رو چندان دور از انتظار نیست که کره ای به شکلی در فکر ارتقای آن باشند و نمونه آن را می توان در پتنت منتشر شده اخیر مشاهده کرد.

در اختراع ثبت شده مورد اشاره حلقه مذکور دارای یک نمایشگر است که به صورت صفحه نمایش ثانویه کاربرد خواهد داشت. همانطور که می دانید همواره شانس کمی وجود دارد که پتنت های ثبت شده روزی پا به دنیای واقعی گذارند. در اختراع مورد اشاره نیز مشخص نیست که آیا با پیشرفت فناوری های عصر حاضر می توان نمایشگری 360 درجه را تولید کرد یا خیر.

اما در نقطه مقابل نیز باید اشاره کرد که برخی از توضیحات مربوط به پتنت مذکور کاملاً با جزئیات کامل بوده که احتمال ساخته شدن یک نمونه آزمایشی را افزایش می دهد. به عنوان مثال حلقه های چرخانی که هم اکنون در ساعت های هوشمند سامسونگ استفاده می شود، امکان چرخش به صورت 360 درجه را دارد در حالی که در اختراع مورد بحث عنوان شده که حلقه چرخان حاوی نمایشگر تنها امکان چرخش 90 درجه ای را داشته که ممکن است این محدودیت در نتیجه ساخت نسخه آزمایشی و بررسی آن در دنیای واقعی لحاظ شده باشد.

لازم به ذکر است در حالی که پتنت مورد بحث اطلاعات محدودی پیرامون امکانات نرم افزاری حلقه چرخان دارای نمایشگر در اختیارمان قرار می دهد اما در عوض در بخش چیپ ها و مدارهای مورد نیاز به طور مفصل توضیحاتی را ارائه می دهد. باید منتظر ماند و دید که آیا سامسونگ از سیستم مورد اشاره در ساعت های هوشمند آینده خود استفاده خواهد کرد یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • souran shahkaram
    souran shahkaram | ۷ فروردین ۱۳۹۶

    خوب اونجا به زحمت دیده میشه
    ایده خوبی نیست

مطالب پیشنهادی