ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیپد پرو ۱۰.۵ اینچی جدید اپل سال ۲۰۱۷
تکنولوژی

آغاز تولید محدود آیپد پرو ۱۰.۵ اینچی برای رونمایی احتمالی در ماه آوریل

به نظر می رسد بالاخره نوبت به آیپدها رسیده است. تحلیلگر موسسه تحقیقاتی «IHS» معتقد است که شرکای سخت افزاری اپل تولید محدود آیپد پروی جدید ۱۰.۵ اینچی را برای رونمایی در رویداد احتمالی ماه ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۸ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۹:۴۵

به نظر می رسد بالاخره نوبت به آیپدها رسیده است. تحلیلگر موسسه تحقیقاتی «IHS» معتقد است که شرکای سخت افزاری اپل تولید محدود آیپد پروی جدید ۱۰.۵ اینچی را برای رونمایی در رویداد احتمالی ماه آوریل (اواخر فروردین) آغاز کرده اند.

وبسایت «DigiTimes» نیز باور دارد که رویداد مذکور در اوایل ماه آوریل و به مناسبت بازگشایی رسمی مقر جدید اپل موسوم به «پردیس ۲» برگزار می شود و احتمال معرفی آیپد جدید در این رویداد کاملاً منطقی به نظر می رسد. این نشریه همچنین عرضه محدود تبلت مورد بحث را برای اواخر بهار ۲۰۱۷ پیش بینی کرده است.

علاوه بر این ها، اطلاعات موجود در پایگاه داده کمپانی بازاریابی «Fiksu» نشان از آماده عرضه بودن چهار آیپد جدید دارد. به احتمال فراوان این چهار مدل شامل نسخه های وای فای و سلولار آیپدهای جدید ۱۰.۵ و ۱۲.۹ اینچی خواهد بود.

گرچه این روزها تبلت ها تا حدود زیادی مشتریان خود را به موبایل های هوشمند با صفحه نمایش بزرگ واگذار کرده اند، اما به نظر می رسد اپل هنوز هم به آیپدهای خود ایمان دارد و می خواهد با عرضه مدل های جدید همچنان این بازار را گرم نگه دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی