ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پرچمدار هوآوی ۲۰۱۸ جانشین P10
تکنولوژی

اولین بروزرسانی هوآوی پی 10 مشکلات دوربین دستگاه را مرتفع می کند

هوآوی در حالی که هنوز عرضه ی پرچمدار جدیدش در تمام کشورها آغاز نشده است، نخستین بروزرسانی دستگاه را برای رفع برخی از مشکلات اولیه دوربین منتشر کرده است. از جمله بهبودهای این بروزرسانی نه ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۸ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۵:۰۰

هوآوی در حالی که هنوز عرضه ی پرچمدار جدیدش در تمام کشورها آغاز نشده است، نخستین بروزرسانی دستگاه را برای رفع برخی از مشکلات اولیه دوربین منتشر کرده است.

از جمله بهبودهای این بروزرسانی نه چندان بزرگ که 245 مگابایت حجم دارد می توان به رفع مشکل عدم باز شدن دوربین با Google Voice و رابط کاربری دوربین اشاره کرد که در برخی شرایط خاص تصویر را به درستی نمایش نمی داده است.

به گفته ی شرکت چینی در بروزرسانی علاوه بر رفع مشکلات دوربین تلاش شده پایداری و عملکرد کلی دستگاه هم بهبود پیدا کند. البته باید بدانید که نسخه ی سیستم عامل دستگاه پس از این بروزرسانی اندروید 7.0 نوقا و رابط کاربری هم EMUI 5.1 باقی خواهند ماند و تغییری از این نظر ایجاد نمی شود.

با توجه به اینکه این بروزرسانی تنها برای رفع چند ایراد جزئی منتشر شده به نظر نمی رسد در مورد نصب آن جای نگرانی وجود داشته باشد، اما اگر نمی خواهید اطلاعات خود را از دست بدهید بهتر است همیشه قبل از انجام هرگونه تغییر در نرم افزار دستگاه از داده های خود پشتیبان گیری کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی