ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی اس 8 از تنظیماتی برای تغییر رزولوشن و افزایش عمر باتری بهره می برد

با عرضه رسمی اندروید 7.0 نوقا برای موبایل های گلکسی اس 7 و اس 7 اج، طرفداران سامسونگ توانستند از قابلیت های تازه و جالبی برخوردار شوند؛ هرچند که برخی دیگر پس از دریافت آپدیت، ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۹ فروردین ۱۳۹۶ | ۲۳:۴۵

با عرضه رسمی اندروید 7.0 نوقا برای موبایل های گلکسی اس 7 و اس 7 اج، طرفداران سامسونگ توانستند از قابلیت های تازه و جالبی برخوردار شوند؛ هرچند که برخی دیگر پس از دریافت آپدیت، با مشکلاتی در زمینه رزولوشن دو دستگاه مواجه گشتند.

البته این مسئله یک باگ نگران کننده نبود و در عوض، سامسونگ گزینه ای برای تغییر رزولوشن صفحه فراهم آورده بود؛ این گزینه می تواند به عمر باتری هرچه بیشتر در زمانی که نیازی به رزولوشن شکوهمند Quad HD ندارید، کمکی شایان کند.

حال سامسونگ قصد دارد همین قابلیت را به گلکسی اس 8 نیز بیاورد که از رزولوشن نامتعارف 2960x1440 پیکسل بهره می برد و کره ای ها آن را WQHD+ نامیده اند. به بیان دیگر، نمایشگر گلکسی اس 8 نرخ ابعادی معادل 18.5:9 دارد که Univisium نام گرفته و از این لحاظ، به رزولوشن مورد استفاده از سوی ال جی در پرچمدار جی 6 شبیه است.

به نظر می رسد که گذشته از رزولوشن اصلی و پیش فرض، کاربران می توانند رزولوشن تصویر را روی 2220x1080 پیکسل (یا FHD+) و 1480x720 پیکسل (یا HD+) تنظیم نمایند. با در نظرگیری این قابلیت، حالا باید دید که آیا عمر باتری تخمینی ارائه شده از سوی سامسونگ، به هنگام استفاده از رزولوشن WQHD+ به دست آمده یا در واقع به تنظیمات FHD+ تعلق داشته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • BENI.chalton
    BENI.chalton | ۱۰ فروردین ۱۳۹۶

    بهترین گوشی 2017 همین اس هشت هست، واقعا زیبا و حرفه ای هست و با اختلاف از بقیه برندها جلوتره

  • یوسف فرخ پور
    یوسف فرخ پور | ۱۰ فروردین ۱۳۹۶

    ای کاش ال جی هم یه آپدیتی برای پرچمدارای قبلیش در این مورد ارایه میداد. واقعا این وضوح خیلی وقتا به درد نخوره و فقط قاتل باتری هست اونم تو ال جی که همیشه مشکل باتری داره

  • ali_reza_r
    ali_reza_r | ۱۰ فروردین ۱۳۹۶

    سونیو مسخره میکردن رزولشنش میاد رو فول اچ دی حالا این شرکت میخوان بیارن اچ دی که باطری مصرف نشه

مطالب پیشنهادی