ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصاویر رسمی گلکسی اس 8 در رنگ های مختلف

بالاخره پس از مدت ها انتظار سامسونگ پرده از پرچمداران جدید خود برداشت و در این میان رنگ تازه ای را نیز برای موبایل های خود معرفی کرد: خاکستری ارکیده. گفتنی است کمپانی کره ای ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۹ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۹:۵۸

بالاخره پس از مدت ها انتظار سامسونگ پرده از پرچمداران جدید خود برداشت و در این میان رنگ تازه ای را نیز برای موبایل های خود معرفی کرد: خاکستری ارکیده. گفتنی است کمپانی کره ای در عرضه اولیه موبایل های مورد اشاره از رنگ های طلایی و نقره ای و حتی سفید نیز استفاده نکرده است.

با توجه به گفته نمایندگان سامسونگ، موبایل های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس در کشورهای اروپایی و آمریکا با سه رنگ خاکستری ارکیده، مشکی نیمه شب و نقره ای سرد عرضه خواهند شد.

لازم به ذکر است با توجه به استقبال گسترده ای که پیشتر از رنگ آبی مرجانی در گلکسی نوت 7 و سپس در گلکسی S7 Edge شد، دور انتظار نیست کمپانی کره ای پس از مدتی، پرچمداران خود را با رنگ مورد اشاره نیز راهی بازار کند.

همانطور که در شایعات گذشته نیز اشاره شد، رنگ های آبی تیره و طلایی نیز احتمالاً در دستور کار سامسونگ خواهد بود. در تصاویر منتشر شده از سه رنگ گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس می توان مشاهده کرد که در تمامی آنها پنل جلویی به رنگ مشکی بوده و هر کدام به صورت پیشفرض والپیپری مرتبط با رنگ خود را دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Aureliano
    Aureliano | ۹ فروردین ۱۳۹۶

    دراز و زشت انگار ریموته

مطالب پیشنهادی