ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قیمت و تاریخ عرضه مدل 2017 هدست Gear VR سامسونگ مشخص شد

در حالی که همه ی نگاه ها به موبایل های جذاب و جدید گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس متمرکز شده، سامسونگ از قیمت و تاریخ عرضه نسل جدید هدست های واقعیت مجازی ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۹ فروردین ۱۳۹۶ | ۲۰:۲۰

در حالی که همه ی نگاه ها به موبایل های جذاب و جدید گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس متمرکز شده، سامسونگ از قیمت و تاریخ عرضه نسل جدید هدست های واقعیت مجازی اش نیز سخن می گوید.

اگر به خاطر داشته باشید ماه گذشته در جریان رویداد اختصاصی کره ای ها در کنگره جهانی موبایل، مدل 2017 هدست واقعیت مجازی Gear VR همراه با کنترلر مخصوصش که از توانایی های آکیلس نیرو گرفته رسماً رونمایی شد، اما خبری از قیمت و تاریخ عرضه نبود.

بر این اساس هدست جدید خانواده Gear یکم اردیبهشت ماه یعنی همزمان با عرضه جهانی گلکسی اس 8، و با قیمت 129 دلار روانه بازار خواهد شد.

تردیدی نیست که این قیمت در قیاس با هزینه ای که هدست های پی سی آکیلس ریفت و اچ تی سی وایو در بر دارند قابل مقایسه نیست، اما نسبت به مدل قبلی که 89 دلار بود گرانتر شده که البته با توجه به افزوده شدن کنترلر مخصوص در بسته بندی منطقی به نظر می رسد.

گفتنی است کنترلرهای بازی Gear VR به صورت جداگانه نیز با قیمت 39 دلار به بازار عرضه خواهند شد و همانطور که پیش تر نیز گفته شده است، حدوداً 20 بازی در گام نخست از آن پشتیبانی خواهند نمود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • hna hossein
    hna hossein | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۶

    سلام
    این مدل کی تو بازار ایران موجود میشه
    حدود قیمتش چقدره
    با تشکر

مطالب پیشنهادی