ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لپ تاپ های 4 هزار دلاری ریزر به پردازنده های کیبی لیک مجهز می شوند

در بازار لپ تاپ های غول پیکر، آخرین چیزی که اهمیت دارد ظرافت و سبکی است. فقط و فقط باید یک سخت افزار قوی در حد دسکتاپ های امروزی را در بدنه ای فشرده قرار ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۹ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۵:۳۰

در بازار لپ تاپ های غول پیکر، آخرین چیزی که اهمیت دارد ظرافت و سبکی است. فقط و فقط باید یک سخت افزار قوی در حد دسکتاپ های امروزی را در بدنه ای فشرده قرار داد و سپس همه چیز آماده است.

ریزر سال گذشته، با معرفی لپ تاپ بلید پرو 17.3 اینچی گامی درست در این جهت برداشت. یک کیبورد مکانیکی زیبا، پاور بریک کوچک و عمر باتری خارق العاده 4 ساعته از مولفه های اصلی این دستگاه هستند. نمایشگر 4K لمسی مجهز به قابلیت G-Sync به خوبی می تواند قدرت باتری این لپ تاپ را به رخ بکشد.

حالا اما ریزر می خواهد بلید پرو را با مشخصاتی بهتر به روز رسانی کند. پردازنده 4 هسته ای قابل اوورکلاک، مموری سریع تر 2667 مگاهرتزی و تاییدیه THX برای نمایشگر و جک صدا، تغییرات مدل امسال نسبت به مدل سال پیش هستند.

علاوه بر این ها، ریزر تغییری هم در قیمت ایجاد کرده و قیمت ابتدایی بلید پرو از 3700 دلار به 4000 دلار رسیده است. البته خبری از تغییر کارت گرافیک نیست و باید با همان جی فورس 1080 سر کرد چون جی فورس 1080 Ti برای لپ تاپ ها عرضه نشده.

اما در مورد گواهی THX باید گفت که برای اولین بار شاهد ارائه آن برای دستگاهی همراه هستیم. نمایشگر و جک صدا تقریبا همان مدل های سال گذشته هستند که پس از اعمال نظرات THX کمی تغییر در آن ها صورت پذیرفته است. گواهی THX به مفهوم کیفیت تصویر و صدای بهتر در محصولات خواهد بود.

بلید پرو از ماه آینده میلادی ارائه می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی