ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نگاه نزدیک به دو موبایل گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ

دقایقی پیش بود که کمپانی سامسونگ از آخرین پرچمداران خود تحت عنوان گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس رونمایی به عمل آورد. خانواده اس 8، واقعاً از لحاظ طراحی و مشخصات سخت افزاری ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۹ فروردین ۱۳۹۶ | ۲۰:۰۱

دقایقی پیش بود که کمپانی سامسونگ از آخرین پرچمداران خود تحت عنوان گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس رونمایی به عمل آورد. خانواده اس 8، واقعاً از لحاظ طراحی و مشخصات سخت افزاری می توانند انقلابی ظاهر شوند و البته قطعاً در از بین رفتن یاد و خاطره گلکسی نوت 7 از اذهان عمومی موفق خواهند بود.

سامسونگ امسال روندی نسبتآً متفاوت با سال های پیش در پی گرفته و این موضوع، در طراحی گلکسی اس 8 و برادر بزرگتر آن مشهود است. دیگر خبری از دکمه فیزیکی هوم نیست و به گفته کره ای ها، طراحی این دستگاه «سال ها» به طول انجامیده است.

از منظر مواد به کار رفته در طراحی، گلکسی اس 8 تفاوتی با پرچمداران پیشین ندارد؛ شیشه در جلو و پشت و فلز در کناره ها. دیگر خبری از لوگوی سامسونگ در در بخش جلویی دستگاه نبوده و این پنل در تمام رنگ های دستگاه، به رنگ مشکی درآمده است.

نمایشگرهای سوپر امولد 5.8 و 6.2 اینچی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس حاشیه ای بسیار باریک دارند و 83 درصد از پنل جلویی دو دستگاه را پوشانده اند. بعد از این ها نوبت به بیکسبی می رسد؛ دستیار دیجیتالی اختصاصی سامسونگ که برای نخستین بار در خانواده گلکسی اس 8 ظاهر می شود.

سرویس یادآور بیکسبی هم از نامش مشخص است چه توانایی هایی دارد؛ این بخش از دستیار صوتی گلکسی اس 8 برنامه ها و کارکردهای روزانه شما را ذخیره کرده و می تواند امور روزانه زندگی تان را مدیریت کند.

یکی دیگر از قابلیت های ویژه گلکسی اس 8 بهره مندی از ایربادهای حرفه ای AKG محصول کمپانی Harman (که همین اواخر به تصاحب سامسونگ در آمد) است که نگاه نزدیک اولیه از کیفیت بالا، وضوح عالی و صدای بلند آن حکایت دارند.

همانطور که بدیهی به نظر می رسد، پرچمدار جدید کره ای در دو نسخه مجهز به چیپست های اسنپدراگون 835 و اگزینوس 8895 به بازار عرضه خواهند شد که هر دو از معماری نوین 10 نانومتری برخوردار هستند.

دوربین اصلی پشت بدنه گلکسی اس 8 کیفیتی معادل با 12 مگاپیکسل داشته و با گشودگی لنز F/1.7، دقیقاً همان سنسوری است که در گلکسی اس 7 و گلکسی نوت 7 استفاده شده بود. ناگفته نماند که پرچمدار جدید سامسونگ از نسخه شماره 7.0 سیستم عامل اندروید بهره مند بوده و بیست و یکم آپریل، معادل با «1 اردیبهشت» به صورت رسمی روانه بازار می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • roman
    roman | ۹ فروردین ۱۳۹۶

    کاش بررسی ویدیویی هم میزاشتین??

  • لیونل
    لیونل | ۹ فروردین ۱۳۹۶

    پس دوربین ۹۶۰فریم چی شد???

  • dehghan
    dehghan | ۹ فروردین ۱۳۹۶

    سیاش خیلی قشنگه

  • یوسف فرخ پور
    یوسف فرخ پور | ۹ فروردین ۱۳۹۶

    وجدانا خوشگلن! اینم که حاشیه صفحه رو مشکی زده کمک میکنه اون سوراخ سوراخای بالای صفحه که رو رنگ سفید خیلی زشت بودن دیده نشه. به امید نترکیدن این یکی خوشگله!

  • علی کریمی
    علی کریمی | ۹ فروردین ۱۳۹۶

    میخوام:-(

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی