ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نسخه دنباله Star Wars Battlefront تا دو هفته دیگر رونمایی می شود

طی ماه ژانویه گذشته بود که اندرو ویلسون، مدیرعامل کمپانی الکترونیک آرتز در بیانیه ای به سهام داران، خبر از عرضه نسخه دنباله Star Wars: Battlefront در سال جاری میلادی داد. بتلفرانت 2 قرار است ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۰ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۹:۳۰

طی ماه ژانویه گذشته بود که اندرو ویلسون، مدیرعامل کمپانی الکترونیک آرتز در بیانیه ای به سهام داران، خبر از عرضه نسخه دنباله Star Wars: Battlefront در سال جاری میلادی داد. بتلفرانت 2 قرار است در «فصل تعطیلات» به بازار عرضه شود و در این صورت، باید در بازه زمانی سپتامبر الی دسامبر منتظر آن بود؛ با این همه به نظر می رسد که به زودی می توانیم اطلاعات بیشتری از آن دریافت کنیم.

تا دو هفته دیگر، مراسم Star Wars Celebration در ایالت فلوریدا آمریکا برگزار خواهد شد و کمپانی آمریکایی الکترونیک آرتز می خواهد از این فرصت برای رونمایی رسمی از Star Wars Battlefront 2 استفاده کند. البته این مراسم که به صورت زنده استریم می شود، تنها مربوط به بازی های ویدیویی نبوده و خبرهایی درباره سری فیلم های جنگ های ستاره ای را هم شامل می شود.

در حال حاضر، اطلاعات زیادی درباره نسخه دنباله استار وارز بتلفرانت در دست نیست؛ اما گمانه زده می شود که بزرگترین وجه تمایز آن با نسخه پیشین، اضافه شدن حالت کمپین و داستان باشد.

علاوه بر این، با توجه به اینکه از زمان عرضه نخستین بتلفرانت، فیلم های The Force Awakens و Rogue One نیز روی پرده نقره ای به اکران درآمده اند، می توان انتظار داشت بتلفرانت 2 از داستانی غنی بهره مند بوده و شخصیت های بیشتری از دنیای جنگ های ستاره ای را شامل شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • mohsen m
    mohsen m | ۱۰ فروردین ۱۳۹۶

    ?

مطالب پیشنهادی