ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کیبورد Gboard و گزینه های جدید تاچ ۳ بعدی به اپلیکیشن گوگل در iOS اضافه شدند

گوگل تمایل دارد کاربران آیفون را به استفاده از سرویس های جستجو و ایمیل خود تشویق کند و برای این منظور بار دیگر اپلیکیشن جستجوی خود را برای iOS بهبود داده است. شرکت ساکن مانتین ویو که ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۰ فروردین ۱۳۹۶ | ۰۱:۰۰

گوگل تمایل دارد کاربران آیفون را به استفاده از سرویس های جستجو و ایمیل خود تشویق کند و برای این منظور بار دیگر اپلیکیشن جستجوی خود را برای iOS بهبود داده است.

شرکت ساکن مانتین ویو که پیشتر نحوه ی نمایش نتیجه ی جستجوها را در این اپلیکیشن ساده و بهتر کرده بود، حالا کیبورد مشهور و جدید خود به نام Gboard را هم به Google App افزوده است.

اگر این کیبورد را به عنوان گزینه ی منتخب خود در iOS انتخاب کنید، در تمام اپلیکیشن ها می توانید اموجی ها، انیمیشن های گیف و دکمه ی جستجوی سریع گوگل را در اختیار داشته باشید.

ویژگی دیگری که شرکت ساکن مانتین ویو برای کاربران iOS در نظر گرفته نیز Trending on Google نام دارد که در حقیقت یک ویجت لاک اسکرین (با قابلیت اضافه شدن به نوتیفیکیشن سنتر) است.

کارکرد ویجت تازه نیز این است که هر لحظه بیشترین جستجو های مورد توجه کاربران در گوگل را پیش چشم شما قرار دهد. این اطلاعات به شکل کارت های جداگانه نمایش داده می شوند که با کلیک کردن روی هریک، گوگل نتایج جستجوی مربوط به آن را نشان می دهد.

ناگفته نماند که غول جستجوی اینترنتی گزینه های بیشتری هم به تاچ سه بعدی اپلیکیشن خود در iOS افزوده است. حالا کاربران با فشار دادن آیکون این اپلیکیشن می توانند پیش نمایش جستجوی کلمات مورد نظر خود را مشاهده کنند، با یک اشاره قابلیت جستجوی با صدا یا حالت incognito را فعال نمایند یا به بخش Trending وارد شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی