ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل Huawei P1 هوآوی
تکنولوژی

تحلیلگران می گویند هوآوی قادر به تصاحب تاج و تخت پادشاهی سامسونگ است

هوآوی برای مدت های طولانی در تلاش بوده تا بتواند به سومین تولیدکننده موبایل های هوشمند در جهان تبدیل شود، اما برایان وایت، تحلیلگر موسسه White of Drexel تصور می کند که کمپانی چینی می ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۱ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۴:۳۰

هوآوی برای مدت های طولانی در تلاش بوده تا بتواند به سومین تولیدکننده موبایل های هوشمند در جهان تبدیل شود، اما برایان وایت، تحلیلگر موسسه White of Drexel تصور می کند که کمپانی چینی می تواند دست آوردهای بیشتری نیز داشته و حتی با کنار زدن سامسونگ، وارد رقابتی پایاپای با اپل شود. به گفته وایت، وی انتظار دارد که یکی از بازیگران چینی صنعت موبایل، بالاخره سامسونگ را از پیش روی بردارد و کمپانی هوآوی، اصلی ترین نامزد برای این موفقیت تلقی می شود.

مدتی پیش اعلام شد که هوآوی توانسته سهمی 11 درصدی از بازار موبایل های هوشمند به دست آورد و این رقم برای سامسونگ به 18 درصد می رسد. اگرچه طرفداران سامسونگ و برخی از تحلیلگران با این پیش بینی مخالف خواهد بود، اما وایت می گوید که گرفتن تاج و تخت پادشاهی سامسونگ از طرف هوآوی در آینده نزدیک چندان دور از ذهن نیست.

هانس تانگ، یکی از سرمایه گذاران صنعت تکنولوژی نیز با وایت موافق بوده و می گوید از آن جایی که سامسونگ برخلاف اپل، کنترلری کامل روی سخت افزار و نرم افزارهای خود ندارد، حتی با بهترین تلاش های خود مانند رونمایی از گلکسی اس 8، قادر به برانگیختن هیجان لازم برای کنار زدن اپل نیست. اشاره تانگ به اکوسیستمی است که اپل برای محصولات خود به وجود آورده و می گوید از این لحاظ نسبت به سامسونگ -که تازه در ابتدای راه خلق چنین اکوسیستمی به سر می برد- برتری دارد.

اگرچه این فرآیند بسیار زمان بر خواهد بود، اما هیجان نسبت کم مردم نسبت به مراسم Unpacked سامسونگ نشان می دهد که دیر یا زود یک کمپانی دیگر قادر به کنار زدن کره ای ها خواهد بود. البته تا آن زمان، مسلماً سامسونگ با موبایل قدرتمندی چون گلکسی اس 8 به حکم رانی ادامه می دهد، اما کمپانی هایی مانند وان پلاس، شیائومی و البته هوآوی با گذشت مدت زمان کافی، می توانند بسیار چالش برانگیز ظاهر شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (26 مورد)
  • peyman es
    peyman es | ۱۲ فروردین ۱۳۹۶

    دوستان واقعا همینطور هستش ما باید به دنبال گوشی باشیم که از هر نظر احتیاجات ما رو بر طرف کنه من تا امسال هرچی گوشی عوض میکردم کلا برند اپل رو انتخاب میکردم اما یک گوشیHuaweiaگرفتم واقعا ازش راضی هستم Nexus 6 p

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی