ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کیس محافظ Speck برای گلکسی اس 8
تکنولوژی

با این قاب های محافظ ضد سقوط از گلکسی اس 8 خود مراقبت کنید

به طور قطع برای بسیاری از ما پرداخت ۷۲۰ دلار برای خرید جدیدترین پرچمدار سامسونگ کاری دشوار خواهد بود، بنابراین تصور آسیب دیدن این گجت گران قیمت خارج از حد تحمل است. کمپانی کره ای ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۲ فروردین ۱۳۹۶ | ۰۱:۰۰

به طور قطع برای بسیاری از ما پرداخت ۷۲۰ دلار برای خرید جدیدترین پرچمدار سامسونگ کاری دشوار خواهد بود، بنابراین تصور آسیب دیدن این گجت گران قیمت خارج از حد تحمل است.

کمپانی کره ای همزمان با معرفی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس از کاورهای محافظ رسمی این دو موبایل رونمایی کرد، اما اگر به محافظت بیشتری برای تلفن هوشمند جدید خود نیاز داشته باشید می توانید به سراغ محصولات جدید کمپانی Speck بروید.

طبقه وعده سازنده، قاب های محافظ سری Presidio می توانند سلامت گلکسی های جدید شما را در سقوط هایی از ارتفاع ۳ متری تضمین نمایند. ضمن این که بخش پشتی آن ها طوری طراحی شده که بتوانید با اطمینان بیشتری موبایل گران قیمت خود را در دست بگیرید.

به منظور ایجاد محافظت بهتر در برابر سقوط، در چهار گوشه قاب های تولیدی Speck بالشتک های ضربه گیری تعبیه شده که در هنگام برخورد، مابین بدنه موبایل و قاب سخت از جنس پلی کربنات حائل می شوند.

طبق اعلام سازنده این افزایش محافظت در حالی صورت پذیرفته که ضخامت قاب های جدید سری Presidio نسبت به مدل های پیشین تا ۲۰ درصد کاهش یافته است.

کمپانی Speck تمام قاب های محافظ خود را با گارانتی مادام العمر عرضه خواهد کرد، اما هنوز از قیمت و تاریخ عرضه این محصولات اطلاعاتی منتشر نشده.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • انتقاد سازنده
    انتقاد سازنده | ۱۲ فروردین ۱۳۹۶

    «طبقه وعده سازنده»
    کلمه «هکسره» را در گوگل جستجو کنید.
    از نویسندگان دیجیاتو بعیده

  • حمیدرضا
    حمیدرضا | ۱۲ فروردین ۱۳۹۶

    بعضی ها عادت دارن گوشی را بدون قاب و محافظ استفاده کنن و لذت باریک بودن موبایل و لمس جنس بدنه اصلی گوشی را ببرن. بعضی ها هم برای پولشون ارزش بیشتری قائل هستن و ترجیح میدن موبایلشون توی قاب باشه. نظر هر دو گروه هم محترمه.
    خودم از دسته دوم هستم. به نظر من اگه موبایل بدون محافظ زمین بخوره و بدنه اش خش برداره یا حتی بدتر تورفتگی پیدا کنه و یا عملکرد قسمتی از اون تحت تأثیر قرار بگیره، اونوقت دیگه نمیتونی احساس خوبی از گوشیت داشته باشی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی