ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل موتورولا موتو اکس Moto X 2017
تکنولوژی

تصویری تازه از موبایل موتو اکس موتورولا منتشر شد [به روز رسانی]

همین چند روز گذشته بود که تصویری از نسل جدید موبایل محبوب موتو اکس موتورولا در فضای مجازی دست به دست شد. حال تصویری تازه از این محصول در شبکه اجتماعی چینی وبیو انتشار یافته تا تاکیدی ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۳ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۲:۰۰

همین چند روز گذشته بود که تصویری از نسل جدید موبایل محبوب موتو اکس موتورولا در فضای مجازی دست به دست شد. حال تصویری تازه از این محصول در شبکه اجتماعی چینی وبیو انتشار یافته تا تاکیدی دوباره بر نزدیک بودن احتمالی زمان عرضه آن باشد.

گرچه در سال ۲۰۱۴ موتو اکس ها جزو موبایل های پرچمدار رده بندی می شدند، اما این روزها لنوو ترجیح می دهد این موبایل را با سخت افزاری معمولی تر و البته قیمتی اقتصادی تر روانه بازار سازد. به همین دلیل است که شنیده شده قدرت پردازشی موتو اکس جدید را چیپ مجتمع هشت هسته ای اسنپدراگون ۶۲۵ تامین خواهد کرد.

پردازشگر گرافیکی آدرنو ۵۰۶ به همراه ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، سایر مشخصات سخت افزاری نسخه ۲۰۱۷ موتو اکس موتورولا را می سازند. ضمن این که از روی تصویر می توان وجود دوربین دوگانه در پشت این محصول را به وضوح مشاهده کرد. تصویر منتشر شده قبلی نیز تایید کننده وجود این قابلیت بود.

شرکت لنوو هنوز به طور رسمی عرضه نسخه ۲۰۱۷ موبایل موتو اکس را تایید نکرده، اما شنیده ها و شواهد آنقدر هستند که بتوان با اطمینانی زیاد به انتظار رونمایی این محصول ماند. البته این که موبایل مورد بحث دقیقاً مشابه چیزی باشد که در عکس بالا مشاهده می شود، مسئله ای است که هنوز نمی توان در خصوص آن اطمینان داشت.

به روز رسانی: ساعتی پیش تصویر جدیدی از این موبایل به همراه اطلاعاتی تازه در خصوص مشخصات سخت افزاری آن انتشار یافت. از جمله این که موتو اکس ۲۰۱۷ با شماره مدل «XT-180x» و نام مستعار «Sanders» در دو نسخه با حافظه رم ۳ و ۴ گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی و البته دوربین دوگانه ۱۳ مگاپیکسلی روانه بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • bh
    bh | ۱۳ فروردین ۱۳۹۶

    همین که گوشیا قبل از معرفی رسمی لو میرن هیجان معرفیش از بین میره

  • آرمان گلزار
    آرمان گلزار | ۱۳ فروردین ۱۳۹۶

    کسی اگر پرچمدار موتورولا داره از تجربه اش بگه و مقایسه با محصولات سامسونگ و اپل چون من تاحالا موتورولا دست نگرفتم

    • اچ دی
      اچ دی | ۱۳ فروردین ۱۳۹۶

      خیلی عالیه ولی سامسونگ صفحه نمایشش بهتره تو ای هفت یه سری ژستای حرکتی هم داره باطری که عالیه توربو شارژ هم داره تو ۱۵ دقیقه ۳۷ درصد شارژ میشه دو سیم کارت هم زمان میخوره و میکرو اس‌دی صدای بلند گوهاش فوق العادست ۴کی فیلم میگیره با دوتا سیم کارت میشه از فورجی استفاده کرد سرعتشم خیلی خوبه الان بعد از ۶ ماه گوشیم هنوز هنگی نداشته دوربین جلو یه فلش جدا داره و اینکه خیلی خاصه برند موتورولا مثل بلک بری

    • HazelNut
      HazelNut | ۱۳ فروردین ۱۳۹۶

      من سالها موبایل موتورولا استفاده کردم ( لازم به ذکر است بنده زیاد گوشی عوض میکنم و پرچمداری نبوده که نداشته باشم یا به علت شغلم تجربه کار باهاش رو نداشته باشم) این اواخر به جایی رسیده بودم که فقط موتو میگرفتم و مدت بیشتری هم نگه میداشتم گوشیها رو. متاسفانه تجربه استایل بدجوری منو زده کرد همه چیز گوشی عالی ولی اسنپ 808 ضعیف موتورولا هم چاره ایی نداشت و 810 داغ میکرد. cpu کند کلا تجربه منو از موتورولا خراب کرد متاسفانه این گوشی رو برای سه نفر دیگه هم گرفته بودم ! هر چند به نظرم همون 810 خیلییییی بهتر از 808 بود و کاشکی همون رو میذاشت. بعد استایل موتو زی اومد که به نظر من یک اپسیلون هم موتورولا نیست. و این بود که از موتورولا کامل جدا شدم و اگه لنوو تا این حد دخالت کنه هیچوقت سراغش نمیرم و از وانپلاس خودم خیلی بیشتر از موتورولا راضیم. ولی قبل از این دو گوشی به نظرم گوشیهای موتورولا از برتریهای زیادی نسبت به رقبا برخوردار بودند. تنها غیر نکسوسی با ساپورت درست حسابی ، تنها غیر نکسوسی با اندروید خالص ، تنها غیر نکسوسی با رابط واقعا بی لگ و بدون امکانات الکی و بدرد نخور. باتری خوب و کیفیت متریال عالی. برتریهای اصلیش نسبت به برندای دیگه بود ( قبل از استایل و موتو زی!). اینم بگم همه گوشیها بعد دو سال سه سال به طرز فجیعی کند میشن و باتریشون افت پیدا میکنه ، همچین حالتی رو عمرا تو موتورولا ببنید. به نظرم آخرین کار واقعی موتورولا دروید توربو 2 بود و بعد از اون موتورولا تموم شد.

  • اچ دی
    اچ دی | ۱۳ فروردین ۱۳۹۶

    من موتو ایکس استایل دارم ۶۴ گیگ عالیه یه سری امکانات خاص هم داره دیگه این جدید تره فکر کنم بهتره خیلی بهتر از هوآوی هست من قبلاً فکر میکردم هوآوی بهتره

مطالب پیشنهادی