ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

در حال حاضر پلتفرم «Daydream» گوگل از خانواده گلکسی اس 8 پشتیبانی نمی کند

هدست های واقعیت مجازی «Daydream» در حال حاضر با تعداد کمی از موبایل های رده بالا سازگاری دارند اما گوگل در تلاش است تا هر از گاهی لیست دستگاه های پشتیبانی شده توسط پلتفرم مذکور را ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۱:۰۰

هدست های واقعیت مجازی «Daydream» در حال حاضر با تعداد کمی از موبایل های رده بالا سازگاری دارند اما گوگل در تلاش است تا هر از گاهی لیست دستگاه های پشتیبانی شده توسط پلتفرم مذکور را بروز رسانی کند و تعدادی گجت جدید به آن بیفزاید. حال خبرهای منتشر شده حاکی از آن هستند که گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس نیز حداقل در ابتدای عرضه، با «رؤیاپردازی» گوگل سازگار نباشند.

گفتنی است گزارش های دریافتی از آنجا نشئت می گیرند که نمایندگان وبسایت VRHeads در جریان مراسم رونمایی از گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس اقدام به نصب اپلیکیشن «Daydream» گوگل روی موبایل های مورد اشاره کردند و با خطای عدم سازگاری مواجه شدند.

البته می بایست اشاره کرد که پرچمداران تازه سامسونگ تمام پیش نیازهای لازم برای اجرای «Daydream» را داشته اما احتمالاً هنوز نسخه سازگار با خانواده گلکسی اس 8 روی پل استور گوگل قرار نگرفته است اما به هر حال کاربران موبایل های مورد اشاره می توانند تا پیش از عرضه نسخه جدید اپلیکیشن «رؤیا پردازی»، از هدست Gear VR خود استفاده کنند.

ناگفته نماند با توجه به اینکه پرچمداران سامسونگ هنوز به بازار عرضه نشده و در اختیار کاربران قرار نگرفته اند، بنابراین عدم پیشتیبانی نسخه فعلی «رؤیا پردازی» از آنها دور از انتظار نیز نبوده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Rivekan
    Rivekan | ۱۴ فروردین ۱۳۹۶

    تا وقتی gear vr هست با اونم محتوای بیشتر دیگه به daydream نیاز نیست!

    • souran shahkaram
      souran shahkaram | ۱۴ فروردین ۱۳۹۶

      دقیقا"
      مثل کسی میمونه که آیفون داره ولی به جای اپل واچ اندروید ور میگیره
      گیر وی آر فقط برای گوشی های سامسونگه و ترجیح دادن دی دریم به اون اشتباه بزرگیه

مطالب پیشنهادی