ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرایط استریم ویدیوی یوتوب موبایل آسان شد؛ 1000 دنبال کننده و حساب کاربری رسمی

بهار سال گذشته کمپانی گوگل سرویس استریم زنده ویدیویی در اپلیکیشن های موبایلی یوتوب را به صورت آزمایشی و محدود راه اندازی کرد و بهمن ماه نیز خدماتش را به صورت عمومی آغاز نمود. این ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ | ۰۹:۰۰

بهار سال گذشته کمپانی گوگل سرویس استریم زنده ویدیویی در اپلیکیشن های موبایلی یوتوب را به صورت آزمایشی و محدود راه اندازی کرد و بهمن ماه نیز خدماتش را به صورت عمومی آغاز نمود.

این سرویس پیش تر فقط در اختیار صاحبان منتخب برخی از کانال ها قرار گرفته بود، اما همانطور که در دیجیاتو خواندید چندی پیش برای هر کانالی که بیش از 10 هزار دنبال کننده داشت و مورد تایید رسمی نیز بود فعال شد.

این مسئله تعداد کاربران بهره مند از این قابلیت را فراتر از پیش بینی ها محدود کرد، طوری که تنها چند صد هزار نفر توانستند از سرویس استریم زنده موبایل یوتوب استفاده کنند؛ آن هم جایی که یقیناً لایو استوری اینستاگرام گزینه بهتر و راحت تری به نظر می رسد.

حالا گوگل خبر می دهد تا حدی از موضع سخت گیرانه اش در این زمینه عقب نشینی کرده و از این پس تمام کاربران Verify شده ای که بیش از «1000» کاربر دارند می توانند از طریق اپلیکیشن موبایل یوتوب به استریم زنده ویدیو بپردازند.

البته ناگفته نماند که برای پخش زنده ویدیو در موبایلتان می بایست حداقل از سیستم عامل اندروید 6.0 و یا iOS 8 بهره مند باشید. ولی با این حال با شرایط جدید گستره بسیار عظیم تری از این قابلیت برخوردار خواهند بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی