ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قیمت «آیفون ادیشن» احتمالاً به 1000 دلار نمی رسد

چندین ماه است که اخبار و شایعات مربوط به موبایل برتر اپل در سال جاری موسوم به «آیفون 8» یا «آیفون ادیشن» منتشر می شود که در بیشتر آنها به قیمت بالای 1000 دلار این اسمارت ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۰:۴۵

چندین ماه است که اخبار و شایعات مربوط به موبایل برتر اپل در سال جاری موسوم به «آیفون 8» یا «آیفون ادیشن» منتشر می شود که در بیشتر آنها به قیمت بالای 1000 دلار این اسمارت فون اشاره شده. با این حال «استیون میلانوویچ» تحلیلگر مؤسسه UBS نظر دیگری دارد.

میلانوویچ می گوید مدل پایه آیفون 8 با 64 گیگابایت حافظه داخلی، با قیمت پایه 850 الی 900 دلار در ایالات متحده به فروش خواهد رسید، که قیمتی رقابتی با گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ به شمار می رود. این شیوه قیمت گذاری به سیاست کلی اپل مبنی بر ارائه محصولات لوکس برای همه مردم بر می گردد.

به عقیده تحلیلگر فوق، آیفون 5.8 اینچی سال جاری از نظر ابعاد نمایشگر نسبت به گلکسی اس 8 پلاس با صفحه 6.2 اینچی در رده پایین تری قرار می گیرد و به همین دلیل اپل باید با انتخاب قیمت مناسب و رقابتی، ارزش خرید این دستگاه را بالا ببرد.

شاید مدل 256 گیگابایتی آیفون 8 اولین موبایل با قیمت چهار رقمی در آمریکا باشد

میلانوویچ می گوید مدل 256 گیگابایتی این اسمارت فون پریمیوم بین 950 تا 1000 دلار قیمت خواهد داشت و شاید آیفون 8 نخستین موبایل عمومی بازار آمریکا با قیمت 4 رقمی لقب بگیرد. او همچنین پیش بینی کرد آیفون 7s و 7s پلاس نیز به ترتیب با قیمت پایه 649 و 749 دلار به فروش برسند.

در گزارش فوق از تحلیلگر سخت افزاری UBS Asia یعنی «آرتور هسیه» نیز نام برده شده که پیش بینی می کند قیمت تمام شده آیفون 8 بین 70 الی 90 دلار بیشتر از آیفون 7 پلاس باشد، محصولی که با قیمت پایه 769 دلار عرضه می شود. به هر حال اطلاعات مطرح شده توسط این دو منبع، صرفاً حالت پیش بینی داشته و هنوز نمی توان صحت و سقم آنها را ارزیابی کرد.

گفتنیست طبق آخرین اطلاعات، مدل برتر آیفون در سال جاری به نمایشگر OLED با حداقل حاشیه در طرفین مجهز خواهد شد و از جمله ویژگی های متمایز آن می توان به پشتیبانی از شارژ وایرلس، فقدان دکمه فیزیکی هوم، سیستم تشخیص چهره سه بعدی و/یا اسکنر عنبیه چشم و تاچ آی دی تعبیه شده زیر نمایشگر اشاره کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • behzad
    behzad | ۱۶ فروردین ۱۳۹۶

    خیلی ممنون از اپل که گوشی چهارصد دلاریشو هزارتا نمیفروشه

  • Metal
    Metal | ۱۶ فروردین ۱۳۹۶

    به نظر من هر دو مدل ايفون امسال OLED ميشود
    چون حجم سفارش واقعا بالا هستش و فقط براى يك مدل خاص نميتونه باشه
    به نظر من اين مدل 5.8 اينچ هم همون نسخه ايفون ٨ پلاس هست البته ممكنه اسم و عوض بكنه بگذاره ايفون پرو براى هر دو مدل (كارى كه در ايپد انجام داد)

مطالب پیشنهادی