ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ وجود یک گلکسی اس 8 قدرتمندتر را تایید کرد

تا دو هفته دیگر، گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس عرضه می شوند و بازار شاهد حضور زیباترین تلفن های همراه عصر خود خواهد بود. چه در درون و چه بیرون، خانواده گلکسی ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۷ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۱:۰۰

تا دو هفته دیگر، گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس عرضه می شوند و بازار شاهد حضور زیباترین تلفن های همراه عصر خود خواهد بود. چه در درون و چه بیرون، خانواده گلکسی اس 8 فوق العاده ظاهر شده اند.

هر دو موبایل همراه با پردازنده جدید کوالکام با نام اسنپدراگون عرضه می شوند و در برخی از بازارهای نیز سامسونگ، آن را با اگزینوس 8895 ارائه خواهد کرد. در زمینه قدرت و بهره وری، این چیپ های 10 نانومتری، حرف اول را در بازار می زنند.

اما احتمالا می دانید که این پردازنده ها با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی ارائه می شوند. برای آمریکا شاید ولی امروز سامسونگ با تبلیغ جدید خود، گلکسی اس 8 با رم 6 گیگابایت و حافظه فلش UFS 2.1 با ظرفیت 128 گیگابایت را تایید کرده.

کاربران آمریکایی و احتمالا بسیاری از کاربران در سراسر جهان احتمالا به این ورژن قدرتمندتر دسترسی نخواهند داشت و اگر واقعا می خواهید قوی ترین موبایل بازار را داشته باشید، باید به سختی آن را پیدا کنید.

گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس از حافظه میکرو اس دی تا حداکثر 256 گیگابایت بهره می برند و از این جهت نگرانی وجود ندارد. 4 گیگابایت حافظه رم نیز واقعا کافی به نظر می رسد.

BGR
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • omidsh
    omidsh | ۱۷ فروردین ۱۳۹۶

    نامردا. اخه مگه چينيا نميتونن نصف گوشيو ببينن كه به اونا ميدين?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی