ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

قیمت پروژه اسکورپیو از پلی استیشن 4 پرو بیشتر خواهد بود

موفقیت یک پلتفرم به عوامل مختلفی بستگی دارد که یکی از مهمترین آن ها را می توانیم «قیمت» کنسول های گیمینگ بنامیم. چالشی که توسعه دهندگان همیشه پیش رو خود می بینند و مایکروسافت هم ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۷ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۸:۵۵

موفقیت یک پلتفرم به عوامل مختلفی بستگی دارد که یکی از مهمترین آن ها را می توانیم «قیمت» کنسول های گیمینگ بنامیم. چالشی که توسعه دهندگان همیشه پیش رو خود می بینند و مایکروسافت هم حالا به واسطه پروژه اسکورپیو با آن رو به رو شده است. شاید همچنان جزییات زیادی از قیمت این کنسول قدرتمند به دست نرسیده باشد ولی گفته های وب سایت Eurogamer نشان می دهند که برای خرید اسکورپیو باید بیش از پلی استیشن پرو هزینه کنید.

البته با توجه به سخت افزار قدرتمند اسکورپیو و صحبت های قبلی مایکروسافت، این اطلاعات چندان عجیب نیستند اما باید دست نگه داریم و ببینیم قیمت دقیقی که ردموندی ها روی کنسول بعدی خود می گذارند چگونه خواهد بود. چون با پرداخت 399 دلار، هم اکنون می توانید پلی استیشن پرو را بخرید و احتمالا تا زمانی که اسکورپیو به دست بازیکن ها برسد [تعطیلات امسال] ژاپنی ها قیمت کنسول میان نسلی خود را هم برای رقابت با آن کاهش دهند.

شاید E3 و کنفرانس مایکروسافت جایی باشد که سرانجام قیمت اسکورپیو مشخص شود. بد نیست بدانید تحلیل گران قبلا پشبینی کرده بودند که ردموندی ها برای موفقیت پلتفرم قدرتمند خود باید قیمت کنسول شان را نزدیک به 400 دلار نگه دارند. حدس خود Eurogamer این است که مایکروسافت همانند لانچ ابتدایی اکس باکس وان، اسکورپیو را با قیمت 499 دلار عرضه خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Shahriar
    Shahriar | ۱۷ فروردین ۱۳۹۶

    اینا همش حدس و گمانه،باید تا معرفی دقیق صبر كرد،البته اگه 450 دلار باشه ارزشش رو داره!
    و صد البته دلالهای عزیز كشور ما...

  • (@_@)
    (@_@) | ۱۷ فروردین ۱۳۹۶

    از یه طرف سخت افزارش قوی تره از یه طرف هم برای رقابت با PS4 Pro باید قیمت رو نزدیک همون قیمت PS4 Pro نگداره...در نتیجه به نظر من قیمتش یه چیزی حدود 450 دلاره ( البته روندش ها چون شرکت ها اگه چاره داشتن میگفتن :
    449.99999999999 $
    اون 0.00000000001 هم مال خودتون ? )

    • (@_@)
      (@_@) | ۱۷ فروردین ۱۳۹۶

      رُند و نگهدارد ( لعنت به تصحیح خودکار ?⁦✌️⁩ )

  • Divan Greedy (thankyouaj)
    Divan Greedy (thankyouaj) | ۱۷ فروردین ۱۳۹۶

    حدس من روی 450 یا 500 دلاره / به هیچ وجه بالاتر از 500 دلار نمی ره

مطالب پیشنهادی