ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افشای تصویری منتسب به شیائومی Mi 6؛ حضور اسکنر عنبیه چشم و حسگر اثر انگشت

چنانچه اخبار دنیای فناوری را دنبال کرده باشید، حتماً می دانید که شیائومی در آینده ای نزدیک، موبایل Mi 6 را معرفی و عرضه خواهد کرد. اما اخیراً مطابق با رسم همیشگی حاکم در صنعت ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۴:۰۰

چنانچه اخبار دنیای فناوری را دنبال کرده باشید، حتماً می دانید که شیائومی در آینده ای نزدیک، موبایل Mi 6 را معرفی و عرضه خواهد کرد. اما اخیراً مطابق با رسم همیشگی حاکم در صنعت تلفن همراه، شایعات و تصاویری از پرچمدار شیائومی به فضای وب راه یافته که در آخرین مورد، عکسی از پنل جلویی می 6 منتشر شده است.

گفتنی است در تصویر مورد اشاره، اسکنر عنبیه چشم را می توان مشاهده کرد که در کنار دوربین ثانویه و بلندگوی مکالمه، جا خوش کرده است. همچنین در بخش پایینی گجت و در زیر نمایشگر هم حسگر اثر انگشت به چشم می خورد و از قرار معلوم، شیائومی در طراحی Mi 6 توجه ویژه ای به امنیت داشته است.

اینطور که مشخص است کمپانی چینی در طراحی ظاهری Mi 6، از طراحی چشم نواز Mi Mix بهره نبرده و از این رو می توان حاشیه هایی را اطراف نمایشگر پرچمدار آتی شیائومی مشاهده کرد. علاوه بر آن در اطراف اسکنر اثر انگشت دکمه های ناوبری لمسی حضور خواهند داشت.

لازم به ذکر است فاش کنندگان مدعی شده اند در بخش سخت افزاری، Mi 6 به چیپست اسنپدراگون 835 و نمایشگری 5.15 اینچی مجهز است و علاوه بر آن نسخه پلاس با صفحه نمایش بزرگتر هم وجود خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • milad sharifkia
    milad sharifkia | ۲۱ فروردین ۱۳۹۶

    خخخخخخخ

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی