ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار اندروید وِر 2.0 از سرگرفته شد؛ پوشیدنی های هوشمند قدیمی به روز می شوند

همانطور که در جریان هستید ماه پیش، بعد از آنکه گوگل از کشف باگ جدیدی در اندروید وِر 2.0 خبر داد، عرضه این نسخه از سیستم عامل پوشیدنی اندروید به دستگاه های قدیمی تر متوقف شد. ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۶:۴۵

همانطور که در جریان هستید ماه پیش، بعد از آنکه گوگل از کشف باگ جدیدی در اندروید وِر 2.0 خبر داد، عرضه این نسخه از سیستم عامل پوشیدنی اندروید به دستگاه های قدیمی تر متوقف شد.

حالا ظاهرا باگ کشف شده برطرف گردیده، و فرایند به روز رسانی پوشیدنی های مذکور از سر گرفته شده است.

ال جی در پستی که روی اکانت گوگل پلاس خود منتشر کرده اعلام نموده که ساعت های هوشمند G Watch R و Watch Urbane از همین هفته آپدیت اندروید وِر 2.0 را دریافت خواهند کرد. شرکت نیو بَلِنس هم اعلام داشته که اسمارت واچ RunIQ از تاریخ 25 فروردین ماه آپدیت مذکور را دریافت خواهد نمود.

انتظار می رود که این خبر برای دارندگان ساعت های هوشمند اندرویدی بسیار خوشایند واقع شود چرا که به موجب آن به زودی جدیدترین نسخه از پلتفرم پوشیدنی یاد شده را دریافت خواهند کرد.

اما در مورد وِر 2.0 باید بگوییم مجموعه ای از قابلیت های جدید را در خود دارد که از آن جمله می توان به رابط کاربری ساده سازی شده برای ناوبری بهتر، امکان شخصی سازی واچ فیس ها مستقیما از روی خود ساعت، دستیار مبتنی بر هوش مصنوعی گوگل و قابلیت دانلود اپلیکیشن های مجزا اشاره نمود.

شرکت نیو بَلِنس همچنین اعلام کرده که به لطف این آپدیت، قابلیت های ساعت هوشمند آن در بخش GPS بهبود یافته و عمر باتری دستگاه نیز افزایش پیدا می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی