ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپلیکیشن Vanido به اپ استور آمد؛ آواز خوانی اصولی را یاد بگیرید

خوانندگی ابدا کار راحتی نیست، اما با تمرین زیاد می توانید صدایی زیبا و دلنشین داشته باشید. بسیاری از علاقه مندان به آواز برای یادگیری اصولی این کار در کلاس های خوانندگی شرکت می کنند ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۲ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۴:۳۰

خوانندگی ابدا کار راحتی نیست، اما با تمرین زیاد می توانید صدایی زیبا و دلنشین داشته باشید. بسیاری از علاقه مندان به آواز برای یادگیری اصولی این کار در کلاس های خوانندگی شرکت می کنند که طبعا دارای دوره های طولانی بوده و هزینه نسبتا بالایی در پی دارند. اما اگر خوانندگی هدف اصلی زندگی شما نیست و صرفا دوست دارید که با صرف کمترین وقت و هزینه صدایی خوش داشته باشید، شاید اپلیکیشن Vanido به کارتان بیاید.

وانیدو مثل ابزار تیونر، کوک صدا و نتی که می خوانید را به طور زنده تشخیص می دهد

Vanido با شعار «یک معلم آواز خصوصی» آمده تا با ارائه تمریناتی روزانه شما را برای افزایش قدرت صدایتان کمک کرده و مهارت تشخیص نت یا همان دقت گوش تان را تقویت کند. مکانیزم عمل اپلیکیشن بدین صورت است که مثل ابزار تیونر، کوک صدا و نتی که می خوانید را به طور زنده تشخیص می دهد. Vanido هر روز سه تمرین به شما ارائه می کند که در چهار دسته مجزا طبقه بندی شده اند: چابکی، بنیان صدا، صدای سینه و صدای سر.

Vanido تمرینات روزانه اش را به شکل بازی و سرگرمی درآورده و بابت انجام هر کدام به شما امتیازی بین 1 تا 3 ستاره می دهد. با ادامه دادن این تمرینات لول آپ می شوید و تجربه بیشتری هم کسب خواهید کرد. در مجموع Vanido اپلیکیشن بسیار خوب و خوش ساختی به نظر می رسد، هر چند که به وضوح تا تکمیل شدن راه درازی در پیش دارد.

تست کنندگان اپلیکیشن می گویند که دقت آن در تشخیص نت ها چندان بالا نیست، و ضمنا برای انجام تمرینات آن حتما باید از یک جفت هدفون دارای میکروفون استفاده کنید. با این وجود امید می رود که به روز رسانی های آینده اپلیکیشن بتواند این محدودیت ها و مشکلات را از سر راه کاربران بردارد.

اگر دوست دارید که خواننده بهتری باشید، اپلیکیشن رایگان Vanido را می توانید همین حالا از اپ استور دریافت کنید. خوشبختانه نسخه ای از اپلیکیشن برای موبایل های اندرویدی هم در راه است.

Vanido - Your personal singing coach

Vanido - Your personal singing coach

سازنده: Himanshu Singh قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 47.2 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی