ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی TiKiTaKa؛ حمله به سبک بارسلونا

بعد از تجربه TiKiTaKa، حالا با اطمینان می توانم بگوییم که 111% استاد ساخت عناوین ساده است. لقبی که پیش از این به استودیوی معروف و دوست داشتنی Ketchapp داده بودیم اما با توجه به ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۶:۰۰

بعد از تجربه TiKiTaKa، حالا با اطمینان می توانم بگوییم که 111% استاد ساخت عناوین ساده است. لقبی که پیش از این به استودیوی معروف و دوست داشتنی Ketchapp داده بودیم اما با توجه به وضعیت کنونی فرانسوی ها، شاید 111% بهترین جایگزین برای آن باشد. همانند اپلیکیشن های چند ماه گذشته 111%، «پختگی المان ها» را به خوبی با TiKiTaKa می توانیم ببینیم.

سادگی بین تمام عناوین این توسعه دهنده مشهود است و حتی آن ها از جمله Simple, But Addictive برای وصف ساخته هایشان استفاده می کنند. اما نکته مهم، پرداخت درست به همین مکانیزم های ساده بوده که موجب شده شما ساعت ها وقت خود را با این عناوین بگذرانید. بنابراین به کسانی که خواهان یک تجربه جذاب هستند پیشنهاد می کنیم تا معرفی پیش رو را از دست ندهند.

احتمالا اولین سوالی که هنگام مواجه با TiKiTaKa از خود می پرسید علت انتخاب اسم آن است؛ برای چه توسعه دهنده از تکنیک معروف بارسلونا که طی رقابت با یوونتوس هم عجیب به کمک آن ها آمد استفاده نمود؟ جواب این پرسش را می توانید لا به لای مکانیزم های گیم پلی پیدا کنید. 111% برای ساخت TiKiTaKa تصمیم گرفته تا به الهام از عناوین نقش آفرینی ژاپنی روی بیاورد.

بدین معنی که با تمام مرحله ها، ابتدا شما حمله نموده و سپس نوبت به آن ها می رسد. دقیقا همانند شطرنجی که خیلی ها انجام می دهند. برای هجوم به سمت دشمنان هم کافیست انگشت خود را خلاف جهتی که می خواهید بکشید. اینگونه شخصیت داستان همانند یک توپ شیطونک حرکت می کند و از سلامتی دشمنان می کاهد. شاید این مکانیزم ها ساده باشند ولی توسعه دهنده با دو المان توانسته جذابیت ساخته خود را حفظ نماید.

همانند خیلی از بازی های 111%، عنوان TiKiTaKa! هم از آن اپلیکیشن هایی است که خیلی خوب به بازیکن ها اچیومنت می دهد.

نخست آنکه طراحی خوب و متفاوت مرحله ها نسبت به هم موجب شده تا خسته نشوید. اما نکته دوم که اهمیتش بیش از بخش ابتدایی است را می توانیم به نام استفاده از المان های سبک نقش آفرینی بزنیم. جدا از ارتقا شخصیت های داستان قابلیت استفاده از دو آیتم مختلف را خواهید داشت که آن ها می توانند نقشی مهم روی موفقیت های بازیکن ها ایفا می کنند.

حرف های خود را اینگونه به پایان می رسانیم که همانند تمام عناوین Ketchapp و 111%، اپلیکیشن TiKiTaKa هم از آن دست بازی هایی است که به خوبی می تواند اوقات فراغت شما را به خود اختصاص دهد. شاید با عنوانی ساده رو به رو باشیم اما جدا از پرداخت خوب، TiKiTaKa توانسته به مهمترین هدفش دست پیدا کند؛ شما هنگام انجامش مطمئنا سرگرم می شوید.

TiKiTaKa

TiKiTaKa

سازنده: 111% قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 26.6 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Thunder
    Thunder | ۲۳ فروردین ۱۳۹۶

    البته تیکه انداختن به یه تیم در یک مطلب نا مرتبط به فوتبال کار درستی نیست، ولی خب به نظرم شما بهتره از دکل یوونتوس بیای پایین برادر

مطالب پیشنهادی