ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل به دنبال تولید چیپ مدیریت انرژی اختصاصی خود است

چنانچه پیگیر اخبار دنیای فناوری و علی الخصوص اپل باشید، حتماً می دانید که کمپانی مذکور در تلاش است تا چیپ گرافیکی اختصاصی خود را تولید کند اما حالا یکی از تحلیلگران بانک آلمانی Bankhaus Lampe ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۰:۰۰

چنانچه پیگیر اخبار دنیای فناوری و علی الخصوص اپل باشید، حتماً می دانید که کمپانی مذکور در تلاش است تا چیپ گرافیکی اختصاصی خود را تولید کند اما حالا یکی از تحلیلگران بانک آلمانی Bankhaus Lampe عقیده دارد که اهالی کوپرتینو علاوه بر چیپ گرافیک به دنبال تولید چیپ مدیریت انرژی نیز هستند.

طبق اظهارات آقای «Karsten Iltgen»، شواهد قوی وجود دارد که اپل در نظر دارد تا دیگر از «مدار یکپارچه مدیریت انرژی» (PMIC) شرکت «دیالوگ» بهره نبرد و به جای آن قصد دارد تا چیپ اختصاصی خود را به تولید انبوه برساند. همین خبر کافی است تا سهام کمپانی «دیالوگ» روند کاهشی را طی کند.

اپل قصد دارد دیگر از چیپ های (PMIC) شرکت «دیالوگ» بهره نبرد و به جای آن چیپ اختصاصی خود را به تولید انبوه برساند

گفتنی است پس از اعلام این خبر، بانک Bankhaus Lampe، پیشنهاد خود برای سهامداران کمپانی «دیالوگ» را از وضعیت «صبر کردن» به «فروش» تغییر داد و همین عامل سبب شد تا ارزش سهام این شرکت 36 درصد افت کند. از قرار معلوم، هفتاد درصد از فروش شرکت «دیالوگ» به داد و ستد با غول فناوری کالیفرنیایی مرتبط بوده که همین عامل می تواند کاهش شدید ارزش سهام آن در پی انتشار خبر فوق را توجیه کند.

لازم به ذکر است برای پی بردن به تأثیر خبر منتشر شده روی وضعیت اقتصادی آن باید عنوان کرد که کمپانی «دیالوگ» هم اکنون بیست درصد از بازار جهانی این حوزه را در اختیار خود داشته و یکی از تولیدکنندگان پیشرو در صنعت PMIC است.

بنابر خبرهای منتشر شده به نظر می رسد آیفون بعدی اپل واقعاً یک موبایل خاص بوده و اهالی کوپرتینو توجه خاصی را بدان معطوف کرده اند و پیش بینی ها حاکی از آن هستند که تلفن همراه «آیفون ادیشن» رکوردهای بسیاری را جا به جا خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • علیرضا بدری
    علیرضا بدری | ۲۳ فروردین ۱۳۹۶

    چیپ اختصاصی خودش!?
    خودش ک توایدش نمیکنه
    میده ب این شرکت اون شرکت
    چرا بهش میگن اختصاصی؟
    ها چون ک امکانات کمتری داره و ارزونتر پاش در میاد
    د عاخه pwrهم طراحی کردن داره

مطالب پیشنهادی