ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سونی زمان عرضه و قیمت Xperia XZ Premium را در ایران اعلام کرد

روز دوشنبه شرکت سونی در شهر دبی «Xperia XZ Premium» را به عنوان جدیدترین پرچمدار خود برای مناطق خاورمیانه و آفریقا معرفی کرد. این موبایل که ظاهری مشابه با محصولات قبلی همین سازنده دارد از ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۴:۵۹

روز دوشنبه شرکت سونی در شهر دبی «Xperia XZ Premium» را به عنوان جدیدترین پرچمدار خود برای مناطق خاورمیانه و آفریقا معرفی کرد.

این موبایل که ظاهری مشابه با محصولات قبلی همین سازنده دارد از تکنولوژی های نوینی بهره می برد که بیشتر آنها را می توان درون ماژول دوربین باکیفیت آن یافت. به عنوان نمونه، برای اولین بار در دنیای موبایل، دستگاهی تولید شده که به سیستم Motion Eye مجهز است و می تواند به شکلی آهسته و با ۹۶۰ فریم بر ثانیه فیلم برداری کند.

اما اکنون سونی، در بیانیه ای که برای دیجیاتو ارسال نموده، قیمت و زمان عرضه محصول مورد اشاره را مشخص کرده است. جدیدترین پرچمدار شرکت ژاپنی از پایان خرداد ماه و با قیمت حدودی ۲.۵ میلیون تومان از طریق فروشگاه های معتبر به دست کاربران خواهد رسید.

لازم به اشاره است که دیجیاتو در شهر دبی و همزمان با معرفی Xperia XZ Premium در مراسم حضور یافت و نگاه نزدیکی به محصول مورد بحث داشت و تلاش نمود که در چند دقیقه و به شکل اولیه، شما را با قابلیت های جدیدترین ساخته‌ی ژاپنی ها آشنا کند. دعوت می کنیم این نگاه نزدیک را تماشا کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (47 مورد)
  • reza jamshidy
    reza jamshidy | ۸ خرداد ۱۳۹۶

    مشخصات باتری تو ویدئو اشتباه گفته شده 2230 نیست 3230 میلی آمپره

  • reza jamshidy
    reza jamshidy | ۸ خرداد ۱۳۹۶

    کدوم یک از این برندارو پدرتون ساخته ک اینجور سنگشو به سینه میزنید؟!
    انتخاب گوشی کلا مرتبط با سلیقه ی شخصی و نیاز افراده پ به خودتون بیایید کسی شمارو مجبور به خرید برند دیگه ای نمیکنه

  • mxs
    mxs | ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶

    آخه وقتی که بیشترین تعمیرات تو بازار گوشی واسه سامسونگه وقتی یه بار از دستت زمین میخوره دیگه باید فاتحه اشو بخونی وقتی سامسونگ نوت 7 آتیش میگیره وقتی که سامسونگ اس 8 سه میلیون تومنه (ایراد 2.5 میلیونی سونی میگیرن بعضیا) ، وقتی همونایی که سامسونگ داشتن هنگ میکرد انداختن دور رفتن هواوی خریدن (چون از سونی خوششون نمیاد) ، خب دیگه چرا ایراد الکی از سونی می گیری ؟؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی