ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

پای بارسلونا هم به مجادله میان مارادونا و کونامی باز شد

چندی پیش از شکایت دیگو مارادونا از کونامی برای تان گفتیم. ستاره روزهای دور فوتبال آرژانتین از کونامی به دلیل استفاده بدون اجازه از چهره اش گله مند بود و قصد داشت که اختلاف پیش ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۲:۱۵

چندی پیش از شکایت دیگو مارادونا از کونامی برای تان گفتیم. ستاره روزهای دور فوتبال آرژانتین از کونامی به دلیل استفاده بدون اجازه از چهره اش گله مند بود و قصد داشت که اختلاف پیش آمده را در دادگاه حل و فصل کند.

اما به تازگی کونامی در جواب مارادونا بیانیه ای منتشر کرده که علاوه بر خشمگین تر کردن او، پای باشگاه بارسلونا را نیز به شکایت مورد بحث باز کرده است. اگر اخبار دنیای بازی های ویدیویی را دنبال کرده باشید، حتما می دانید که باشگاه محبوب بارسلونا، یکی از حامیان اصلی PES 2017 است.

کونامی هم با استناد بر این قضیه، ادعا کرده که حق استفاده از چهره بازیکن بازنشسته بارسلونا را داشته و ملزم به اجازه گرفتن از مارادونا برای طراحی چهره اش در بخش مای کلاب، نبوده است. مارادونا نیز بیانیه کونامی را بی جواب باقی نگذاشته و با انتشار متنی، اعلام کرده که کونامی را برای گرفتن حقش به دادگاه می کشاند.

حالا کونامی ادعا می کند که بارسلونا حق انتشار تصویر من را به آن ها داده است. مگر تیم ملی فوتبال آرژانتین را بارسلونا اداره می کند که چنین ادعایی می کنید. بعد از گذشت ۵۶ سال از عمرم، دیگر نمی گذارم که کسی سرم کلاه بگذارد.

مطمئن باشید که باید طعم یک دادگاه میلیون دلاری را بچشید و با پولی که از شما می گیرم، زمین فوتبالی برای بچه های فقیر می سازم تا آن ها در آنجا نحوه سالم و عادلانه بازی کردن را بیاموزند.

با انتشار بیانیه کونامی، مارادونا بیش از پیش خشمگین شده و همه چیز برایش جدی تر از گذشته است. اما هنوز معلوم نیست که پاسخ نهایی دادگاه به شکایت او از کونامی چه خواهد بود. مطمئنا رای نهایی و نتیجه پایانی دادگاه کونامی و مارادونا را با شما در دیجیاتو به اشتراک می گذاریم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • barbarosa
    barbarosa | ۲۳ فروردین ۱۳۹۶

    بهترین فوتبالیست جهان در قرن بیستم با رای گیری فیفا از مردم.قبلا حال گوگل رو گرفته بود کونامی که عددی نیست

  • moein
    moein | ۲۳ فروردین ۱۳۹۶

    آرژانتین هم کولی داره

  • Jupiter
    Jupiter | ۲۳ فروردین ۱۳۹۶

    خفت گیری می کنه!

  • kamran naseri
    kamran naseri | ۲۳ فروردین ۱۳۹۶

    مردک گدا ، میلیارد دلاری پول داری با اون پول اول زمین فوتبال واسه بچه ها درست کن و بعد اگر تو دادگاه برنده شده اون پول رو هم با آقای خاوری تو کاناداست برید خرج کنید .

مطالب پیشنهادی