ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

تعداد کاربران فعال ماهیانه فیسبوک مسنجر به رقم 1.2 میلیارد نفر رسید

پس از اپلیکیشن واتس اپ، در حال حاضر فیسبوک مسنجر پرطرفدارترین اپلیکیشن پیام رسان دنیاست. ساعاتی پیش دیوید مارکوس، رئیس تیم فیسبوک مسنجر با انتشار پستی در فیسبوک اعلام کرد که تعداد کاربران فعال ماهیانه این ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۵:۴۵

پس از اپلیکیشن واتس اپ، در حال حاضر فیسبوک مسنجر پرطرفدارترین اپلیکیشن پیام رسان دنیاست. ساعاتی پیش دیوید مارکوس، رئیس تیم فیسبوک مسنجر با انتشار پستی در فیسبوک اعلام کرد که تعداد کاربران فعال ماهیانه این سرویس هم اکنون از مرز 1.2 میلیارد نفر عبور کرده است؛ رقم بزرگی که از فاصله بسیار کم مسنجر با کاربران خود شبکه اجتماعی فیسبوک (که 1.23 میلیارد نفر هستند) حکایت می کند.

فیسبوک برای ارسال پیام کاربرانش را مجبور به نصب این اپلیکیشن می کند، بنابراین ممکن است در نظر برخی این آمار و ارقام واقعی نباشد. اما با این که نصب مسنجر برای کاربران فیسبوک اجباری است، کسی آنان را برای «استفاده» از این پیام رسان تحت فشار نگذاشته و خودشان به میل خود از آن استفاده می کنند.

هیچ بعید نیست که این پیام رسان محبوب به رقم 1.2 یا حتی 2 میلیارد کاربر فعال در ماه هم دست پیدا کند.

فیسبوک مسنجر طی سال های حضورش در موبایل ها دستخوش تغییر و تحولات فراوانی شده و از یک پیام رسان ساده به سرویسی بدل گشته که از پس ارسال پیامک و تماس های صوتی هم بر می آید. همچنین با آپدیت اخیر اپلیکیشن می توانید در آن به سبک پیام رسان اسنپ چت تصاویر و ویدیوهایتان را در قالب استوری با دیگران به اشتراک بگذارید.

مسنجر برای شرکت های بزرگ نیز بسیار حائز اهمیت است، چرا که می توانند از طریق چت بات ها بعضی از خدمات ویژه را به مشتریان خود ارائه نمایند. در مجموع می توان آینده بسیار خوب و روشنی را برای فیسبوک مسنجر متصور شد و هیچ بعید نیست که این پیام رسان محبوب به رقم 1.5 و یا حتی 2 میلیارد کاربر فعال در ماه هم دست پیدا کند. توجه داشته باشید آمار 1.2 میلیارد نفری اعلام شده شامل افرادیست که حداقل «یک بار در ماه» به فیسبوک مسنجر سر می زنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی