ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

مدیر اکس باکس می گوید که کنسول دستی مایکروسافت در گذشته طراحی شده بود

اخیرا فیل اسپنسر، مدیر اکس باکس مایکروسافت، مصاحبه ای با وبسایت Gamasutra انجام داده و درباره آینده برند اکس باکس صحبت کرده است. اما در این مصاحبه، اسپنسر به یک نکته جالب هم اشاره کرده و از ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۸:۱۵

اخیرا فیل اسپنسر، مدیر اکس باکس مایکروسافت، مصاحبه ای با وبسایت Gamasutra انجام داده و درباره آینده برند اکس باکس صحبت کرده است. اما در این مصاحبه، اسپنسر به یک نکته جالب هم اشاره کرده و از تلاش مایکروسافت برای طراحی یک کنسول دستی در گذشته، سخن به میان آورده است.

مدیر اکس باکس در گفتگو با Gamasutra، اعلام کرد که در گذشته مایکروسافت به طور تقریبی کنسول دستی اکس باکس یا چیزی شبیه به آن را طراحی کرده بود. او همچنین به این موضوع اشاره کرد که در اتاق فکرشان سناریوهای مختلفی را برای آینده اکس باکس در نظر می گیرند و به آن ها فکر می کنند.

علاوه بر این، اسپنسر در میان صحبت هایش به تمجید از نینتندو سوییچ پرداخت و از نوآوری جذاب ژاپنی ها گفت.

به نظرم نینتندو با استفاده از ایده توسعه پلتفرمی همراه، کار جالبی کرده است. آن ها با خود گفته اند سوییچ قرار است کنسولی باشد که بتوان همه جا آن را با خود بُرد. این ایده بسیار جذابی است. نینتندو همیشه کارهای جالبی انجام می دهد. آن ها نمایشگر دوم را با Wii U معرفی کردند و بازی های حرکتی را با Wii به اتاق های خانه هایمان آوردند. من عاشق نوآوری هایشان هستم.

اشاره اسپنسر به کنسول دستی ناکام مایکروسافت می تواند در نوع خود جالب باشد. چرا که هر دو رقیب ردموندی ها در حال حاضر کنسول های دستی خودشان را دارند و مایکروسافت تا کنون تصمیمی برای وارد شدن به این حوزه اتخاذ نکرده است.

باید دید که پس از موفقیت های چشم گیر این کنسول ها، خصوصا سوییچ، آیا مایکروسافت هم به توسعه یک کنسول دستی علاقه پیدا می کند یا نه؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mr. Noom
    Mr. Noom | ۲۴ فروردین ۱۳۹۶

    خدا کنه زود تر دستشون بیاد که گیمر واقعی واقعا دنبال دو ردیف پیکسل بیشتر نیست ? چون فقط باعث میشه قیمت نهایی و سخت افزار مورد نیاز بالا بره خدایی یه گیمر کنسول نمیخواد تخم چشمش رو بچسبونه به تلویزیون که ? حداقل یک الی یک و نیم متر فاصله داره... به نظر من چیزی که در آینده سونی و مایکروسافت روش مانور میدن کنسول دستیه چون مثلا گیمر های آینده واقعا نیازی به یه کنسول که قابلیت اجرای 24K یا 120 FPS ندارن ? بلکه نیاز دارن حتی شده یه بازی با 1080p با 60 FPS رو همراه خودشون و تو جیبشون داشته باشن و به نظر من یه نسخه شخصی سازی شده Tegra Xaviar خیلی میتونه کمک کنه یا شایدم نسل بعدش چون این نسل Tegra Xaviar ۱.۳ ترافلاپس قدرت در حالت FP32 داره یعنی دقیقا مثل یک Xbox One اوریجینال حالا نسل بعدش یه چیزی حدود 1.6 تا 1.7 ترافلاپس قدرت داره یعنی حدود PS4 تقریبا و این واقعا عالیه...من خودم به شخصه خیلی برا گیم تو ی جیب هیجان زده ام ( در آینده ) تا یه کنسول با قابلیت اجرای بازی با رزولوشن 126K ?

مطالب پیشنهادی