ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مقامات ارشد سامسونگ الکترونیکس
تکنولوژی

سامسونگ تعداد مدیران رده بالای خود را کاهش می دهد

از شواهد امر چنین بر می آید که کمپانی عظیم سامسونگ الکترونیکس در حال ایجاد برخی تغییرات در ساختارهای مدیریتی خود است. در همین راستا به تازگی خبر رسیده که این شرکت در طی چند ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۵ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۲:۰۰

از شواهد امر چنین بر می آید که کمپانی عظیم سامسونگ الکترونیکس در حال ایجاد برخی تغییرات در ساختارهای مدیریتی خود است. در همین راستا به تازگی خبر رسیده که این شرکت در طی چند ماه گذشته تعداد قابل توجهی از سمت های مدیریتی رده بالا را از ساختار سازمانی خود حذف کرده است.

بر این اساس در پایان ۲۰۱۶ و پس از چندین سال تعداد مدیران این کمپانی به رقم ۹۹۸ نفر کاهش یافته است. لازم به ذکر است که تعداد مدیران کمپانی مذکور در سال ۲۰۱۴ برابر با ۱۲۲۶ نفر بوده است.

شکی نیست که بروز بحران گلکسی نوت 7 نیز در این تصمیم بی تاثیر نبوده است

دلایل متعددی در این زمینه موثر بوده اند. از جمله پیچیدگی های ساختاری و ایجاد یک بروکراسی دست و پا گیر که تا حدود زیادی از پویایی سامسونگ در چند سال اخیر کاسته بود.

دلیل دیگر نیز به طور قطع به ماجراهای اخیر رسوایی مالی-سیاسی مقامات این شرکت مربوط می شود که در نهایت منجر به استعفا و دستگیری رئیس جمهور کره جنوبی و معاون ارشد مدیرعامل سامسونگ الکترونیکس انجامید.

البته نباید در این میان نقش فاجعه بار گلکسی نوت 7 را نیز نادیده گرفت. تعداد قابل توجهی از مسئولین ارشد سامسونگ الکترونیکس و زیرشاخه تولید موبایل آن در بروز این بحران مقصر شناخته شده اند. تعداد بالای افراد تعدیل شده در حوزه کنترل کیفیت محصولات گواهی بر این مدعا است.

اگر جرم معاون ارشد مدیرعامل سامسونگ در دادگاه محرز شود، احتمال کشیده شدن پای تعداد دیگری از مقامات این شرکت به ماجرای مذکور نیز قوت می یابد، بنابراین انتظار می رود که روند کاهش مدیران در این کمپانی کره ای همچنان ادامه پیدا کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • soortex
    soortex | ۲۵ فروردین ۱۳۹۶

    از داشتهات حرف بزن ن از نداشتهات پسرمممم??

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی