ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افشای اطلاعات منتسب به موبایل اندی روبین در GFXBench

اندی روبین همان شخصی است که سیستم متن باز گوگل را ابداع کرد و بسیاری نام پدر اندروید را بر وی نهاده اند. او در سال 2014 میلادی و در سکوت خبر صحنه را ترک کرد ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۵:۱۵

اندی روبین همان شخصی است که سیستم متن باز گوگل را ابداع کرد و بسیاری نام پدر اندروید را بر وی نهاده اند. او در سال 2014 میلادی و در سکوت خبر صحنه را ترک کرد اما کمی بعد با ایده ساخت تلفن همراه رویایی اش نام خود را بر سر زبان ها انداخت.

در همین راستا نیز اندی چندی قبل پوستری در رابطه با این اسمارت فون مرموز را منتشر کرد که در آن از موبایلی به نام Essential سخن به میان آمده بود و امروز اطلاعات بیشتری در رابطه با این گجت به دست آمده که البته این بار منبع آن شخص روبین نبوده.

Essential FIH-PM1 آنطور که در پایگاه داده ای GFXBench به آن اشاره گردیده اسمارت فونی بسیار پیشرفته است و امکاناتی نظیر چیپست هشت هسته ای 2.2 گیگاهرتزی (احتمالا همان اسنپدراگون 835) برایش در نظر گرفته شده.

4 گیگابایت رم (که همچنان ایده آل به نظر می رسد)، در کنار دوربین دوازده مگاپیکسلی اصلی با قابلیت فیلم برداری 4K و همچنین دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی برای گرفتن سلفی که آن هم توانایی ضبط ویدیوی 4K را دارد از دیگر امکانات در نظر گرفته شده برای این موبایل است.

رقم اعلام شده برای نمایشگر این موبایل 18 اینچ است که کمی عجیب به نظر می رسد و بیشتر احتمال می رود با همان اندازه 5.5 اینچی روبرو باشیم. رزلوشن این نمایشگر نیز برابر با 2560 در 1312 پیکسل عنوان شده که این مساله نیز می تواند ناشی از بدون حاشیه بودن نمایشگر باشد.

در ادامه از شما دعوت می کنیم به لیست مشخصات ذکر شده برای این دستگاه در زیر توجه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • مصطفی
    مصطفی | ۲۹ فروردین ۱۳۹۶

    میتونه جالب باشه
    اندی روبین کسی که اندروید رو خلق کرد
    یه چنین شخصی که در دنیای دیجیتال چنین ایده ی بزرگی (اندروید) رو عملی کرد مطمئنن میتونه ایده های بزرگی رو در گوشی خودش پیاده کنه

  • David Angel
    David Angel | ۲۹ فروردین ۱۳۹۶

    صد رحمت به این تعمیرکارها !
    اینجا اگه وسیله برقی خراب بشه اینقد تعمیرکار الکی ایراد میزاره روش و هزینه تعمیر میگیره آخر سر هم حتی نمیتونه عیب اصلی دستگاه پیدا کنه !

    • David Angel
      David Angel | ۲۹ فروردین ۱۳۹۶

      ببخشید اشتباه کامنت گذاشتم

    • Shahriar
      Shahriar | ۲۹ فروردین ۱۳۹۶

      بیاید تو محله ی ما تعمیر كنید اینجا خوب و ارزونه?
      ? ? ? ?

مطالب پیشنهادی