ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نگاهی دقیق تر به دوربین دوگانه موبایل Mi 6 شیائومی و حالت عکاسی پرتره

همان طور که مطلع شدید، شیائومی ساعاتی قبل از موبایل پرچمدار جدیدش به نام Mi 6 رونمایی کرد. این موبایل با سخت افزار کاملاً به روز و قدرتمند معرفی شده که از میان آنها می ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۵:۳۰

همان طور که مطلع شدید، شیائومی ساعاتی قبل از موبایل پرچمدار جدیدش به نام Mi 6 رونمایی کرد. این موبایل با سخت افزار کاملاً به روز و قدرتمند معرفی شده که از میان آنها می توان به چیپست اسنپدراگون 835 و شش گیگابایت حافظه رَم اشاره کرد، اما در اینجا قصد داریم به سراغ دوربین دوگانه «می 6» و حالت عکاسی پرتره آن برویم.

ماژول تصویربرداری پرچمدار جدید شیائومی، دو حسگر 12 مگاپیکسلی دارد که یکی از آنها از لنز عریض برخوردار است و دیگری لنز تله فوتوی 52 میلیمتری دارد. این ترکیب سخت افزاری می تواند حالت عمق میدان دوربین های حرفه ای را به خوبی شبیه سازی کند. در تصویر زیر، تغییر عکس و تار شدن پس زمینه را بر اثر فعال سازی حالت پرتره در Mi 6 مشاهده می کنید:

البته این روزها موبایل های زیادی را با ماژول دوربین دوگانه و افکت های مشابه می بینیم، اما اکثر آنها در تشخیص و تفکیک سوژه از پس زمینه با مشکل مواجه هستند. با این حال به نظر می رسد شیائومی روی الگوریتم های نرم افزاری اش زمان زیادی گذاشته تا نتیجه ای مطلوب ارائه نماید. در تصویر زیر می بینید حتی موهای سوژه نیز تفکیک شده و [با کمی تا قسمتی اغماض] خروجی بی نقصی را شاهد هستیم:

در ادامه می توانید مجموعه ای از تصاویر ثبت شده با دوربین های «می 6» شیائومی را مشاهده کنید. البته این عکس ها از سوی خود کمپانی چینی عرضه شده، بنابراین با دستچینی از بهترین نمونه ها روبرو هستیم و طبیعیست که همه آنها زیبا به نظر می رسند. برای اظهار نظر دقیق تر در مورد این موبایل پرچمدار و خوش قیمت، باید منتظر بررسی های کارشناسان خبره حوزه عکاسی باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • Samuel_09339434229
    Samuel_09339434229 | ۳۰ فروردین ۱۳۹۶

    درود ، آفرین شیائومی ، اگه همین جور پیش بره دور از انتظار نیست که در جایگاهی بسیار بسیار بزرگ قرار بگیره در صنعت بزرگ تلفن همراه! مانند شرکت های بزرگ و موفق سامسونگ و اپل ... شیائومی میتونس طراحی زیباتری در این محصول عالی به کار ببره ، امیدوارم که رابط کاربری واقعا زیبا داشته باشه ، توجه کرده باشید حتی شرکت شناخته شده تر چینی مانند هوآوی محصولات دوست داشتنی و عالی دارن اما رابط کاربری جالبی ندارن ! به نظر خودم و خیلی ها و واقعیت ای کاش به بهترین و بهینه ترین صفحه نمایش (AMOLED) روی بیارن در تمام محصولاتشون تمام شرکت های مطرح چینی که سامسونگ بهترینش رو (super (AMOLED در بین تمام انواع دیگر صفحه نمایش ها میسازد به شکل اختصاصیش

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی