ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فیسبوک از یکپارچه سازی اپل موزیک با مسنجر خبر می دهد

نمایندگان فیسبوک ساعاتی پیش از اعمال یک سری تغییرات در سرویس مسنجر پرده برداشتند و عنوان کردند که در آینده ای نزدیک روش های تازه ای برای یکپارچه سازی اپلیکیشن ها با آن ارائه می دهند. ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۱:۰۰

نمایندگان فیسبوک ساعاتی پیش از اعمال یک سری تغییرات در سرویس مسنجر پرده برداشتند و عنوان کردند که در آینده ای نزدیک روش های تازه ای برای یکپارچه سازی اپلیکیشن ها با آن ارائه می دهند.

گفتنی است دیوید مارکوس، مدیر مسنجر، در لحظات انتهایی کنفرانس F8 فیسبوک بیان کرد که «مشتاقانه اعلام می کنم اپل موزیک به زودی روی پلتفرم ما حضور خواهد یافت». با این وجود اطلاعات بیشتری در مورد چگونگی یکپارچه سازی اپل موزیک با سرویس مسنجر عنوان نشد و تنها به آن برچسب «به زودی» زدند.

این یکپارچه سازی احتمالاً امکان یافتن موسیقی مورد علاقه از طریق اپل موزیک و اشتراک آن در چت را ممکن می سازد

لازم به ذکر است پیش از این نیز همکاری فیسبوک با اهالی کوپرتینو را در قالب یکپارچه سازی اپل موزیک با بخش News Feed مشاهده کرده بودیم و از این رو خبر اعلام شده چندان هم شگفت انگیز نیست.

طبق شواهد دریافتی به نظر می رسد که یکپارچه سازی دو سرویس برای کاربران امکان جستجو در اپل موزیک از طریق مسنجر را فراهم خواهد نمود تا موسیقی مورد علاقه خود را بیابند و آن را از طریق چت به اشتراک گذارند. گفتنی است با استفاده از این قابلیت کاربران می توانند بدون نیاز به ترک مسنجر، آهنگ مورد علاقه خود را پخش کنند و همین عامل یک مزیت بزرگ نسبت به یکپارچه سازی های پیشین فیسبوک است که کاربر را مجبور به استفاده از اپلیکیشن های مجزا می کردند. با این حال به احتمال قریب به یقین برای گوش دادن کامل آهنگ باید حق اشتراک خود را پرداخت کرده باشید.

ناگفته نماند کسانی که نیاز دارند تا همین حالا از قابلیت مورد اشاره استفاده کنند، باید نگاهی به اسپاتیفای بیندازند که سرویسی مشابه را عرضه می کند. گفتنی است اسپاتیفای هم بیش از یک سال پیش با مسنجر همکاری داشت اما آنها موفق نشدند با کمک یکدیگر تجربه خوبی را به علاقه مندان منتقل کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی