ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل می میکس ۲ Mi MIX 2
تکنولوژی

موبایل Mi MIX 2 شیائومی با ۸ گیگابایت رم در راه است

موبایل «می میکس» (Mi MIX) شیائومی را باید یکی از غافلگیری های سال ۲۰۱۶ در نظر گرفت. این موبایل با نمایشگری که «تقریباً» تمام سطح پنل جلویی را به اشغال خود درآورده، با استقبال خوبی ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۳۱ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۹:۴۵

موبایل «می میکس» (Mi MIX) شیائومی را باید یکی از غافلگیری های سال ۲۰۱۶ در نظر گرفت. این موبایل با نمایشگری که «تقریباً» تمام سطح پنل جلویی را به اشغال خود درآورده، با استقبال خوبی نیز از طرف کاربران مواجه شد. حال شواهدی به دست آمده که نشان می دهد شاید نسخه تازه این موبایل مجهز به چیپ مجتمع اسنپدراگون ۸۳۵ و ۸ گیگابایت رم در راه باشد.

ظاهراً شرکت شیائومی قصد دارد این موبایل را از لحاظ میزان حافظه رم نیز منحصر به فرد نماید

پیش از این شنیده شده بود که حاشیه های ناچیز صفحه نمایش نخستین می میکس، در نسل بعدی این محصول باز هم کاهش یافته و تقریباً از بین خواهند رفت. حال بر اساس تصویری که منتسب به فروشگاه مجازی «GearBest» است، ظاهراً شرکت شیائومی قصد دارد این موبایل را از لحاظ میزان حافظه رم نیز منحصر به فرد نماید. در این صورت Mi MIX 2 اولین موبایل هوشمندی خواهد بود که با ۸ گیگابایت رم روانه بازار می شود.

علاوه بر این، تصویر فوق نشان می دهد که احتمالاً محصول مورد بحث در سه نسخه مختلف با میزان رم و حافظه داخلی مختلف در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. به نحوی که نسخه پایه از ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی برخوردار خواهد بود. برای نسخه میانی ۶ گیگابایت رم در نظر گرفته شود، در حالی که فضای ذخیره سازی داخلی آن با نسخه پایه یکسان خواهد بود. گرانترین نسخه نیز با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار خواهد شد.

انتظار می رود ابعاد نمایشگر (۶.۴ اینچ) و سنسور دوربین های اصلی و سلفی (به ترتیب ۱۶ و ۱۳ مگاپیکسل) نسبت به نسل قبل بدون تغییر باقی بمانند.

هنوز صحت هیچ یک از اطلاعات فوق به تایید نرسیده، ضمن این که صفحه مورد نظر نیز به سرعت از فروشگاه GearBest حذف شده، بنابراین هنوز نمی توان با اطمینان از برنامه های شیائومی برای سری منحصر به فرد می میکس سخن گفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • تکنولوژی برتر... برتر
    تکنولوژی برتر... برتر | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶

    اولیه قیمتش چقدر بود خلاصه به پول ایران چند فروختن؟؟؟

  • احد وصال
    احد وصال | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶

    والا من redmi3 s دارم ..اسنپداگون 430 ..ادرنو 505 ..با دو گیگ رم ..خیلی راحت جواب گوی برنامه ها و بازی های سنگین اندروید هست ..دیگه می خوم چیکار سخت افزار قوی تر رو

  • Me.n.KHOF4SH
    Me.n.KHOF4SH | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶

    من با 8 گیگ رم به زور GTA V رو بازی میکنم. این با 8 گیگ رم لودینگشم نمیتونه بیاره! بر فرض هر کمپانی یه گوشی با 32 گیگ رم و اسنپ دراگون 1500 زد. نهایت ملت مدرن کمبت 5 بازی کنن باهاش. بتلفیلد 1 که قرار نیست اجرا کنه!

    • علی اکبر محمدی
      علی اکبر محمدی | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶

      این رم که اون رم نیست......
      این رم حافظه موقت دسترسی سریع است.....
      اون رمی که شما میگید حافظه ذخیره سازی داخلیه....
      من لپ تاپم رمش شیشه اونوقت این گوشی رمش هشته که اولین گوشی با این قدرته.....

  • Mahdi Hosseini
    Mahdi Hosseini | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶

    ببخشید ولی فکر کنم تو تصویر نوشته دوربین پشتی 19 مگاپیکسلی و شما زدین ۱۶

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی