ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

26 اردیبهشت منتظر پرچمدار جدید اچ تی سی باشید

پیش از این شنیده بودیم که تایوانی ها قرار است تلفن همراه جدیدی تحت عنوان HTC U و با اسم رمز اوشن به معنای اقیانوس آماده کنند و حالا با توجه به دعوتنامه ای که ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۳۱ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۳:۱۵

پیش از این شنیده بودیم که تایوانی ها قرار است تلفن همراه جدیدی تحت عنوان HTC U و با اسم رمز اوشن به معنای اقیانوس آماده کنند و حالا با توجه به دعوتنامه ای که امروز شرکت اچ تی سی برای خبرگزاری ها فرستاده، این مسئله مورد تایید قرار می گیرد.

با اشاره به جمله «Squeeze for the brilliant»، اچ تی سی می خواهد قابلیت ویژه این موبایل را که داشتن سنسور در بدنه دستگاه است را اعلام کند.

HTC U در کناره های خود سنسورهای خازنی خواهد داشت.

اچ تی سی یو احتمالا اولین نمونه از سنسورهای خازنی برای گوشه های یک اسمارتفون را قرار است به کار بگیرد که این سنسورها می توانند حرکات دست و نحوه قرار گیری موبایل در کف دست کاربر را تشخیص دهند.

این قابلیت در موقعیت های متعددی به کار می رود، برای مثال شبیه سازی دکمه شاتر دوربین. تصور کنید در حال عکاسی هستید و نمی خواهید حالت دستتات را تغییر دهید تا دکمه شاتر را فشار دهید. در همان حالت، یک لمس کوچک در کناره موبایل می تواند عکس را به ثبت رساند.

طبق دعوتنامه ای که تصویر آن را بالاتر مشاهده می کنید، اچ تی سی یو قرار است در تاریخ 16 مه، برابر با 26 اردیبهشت ماه، ساعت 10:30 صبح به وقت تهران معرفی شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • sajjadmh
    sajjadmh | ۳۱ فروردین ۱۳۹۶

    این تصویر با تصویر قبلی که منتشر شد تفاوت داره که نشون میده این گوشی اصلا کلید فیزیکی نداره... البته هنوز هیچی مشخص نیست ولی به نظرم هرچی گوشی تو بازاره باس سر تعظیم فرود بیارن جلوی این غول اچ تی سی ? ? ?

  • mohammadsadegh26
    mohammadsadegh26 | ۳۱ فروردین ۱۳۹۶

    دقیقا روز رستاخیز ملی!!!

  • Schumacher
    Schumacher | ۳۱ فروردین ۱۳۹۶

    سلام sameul فازت چیه یجا میگی شیائمی یا جا هم هواوی خوبه اینجا هم منتظر htc هستی اخر سر متوجه نشدم برند تو چیه????????

    • Samuel_09339434229
      Samuel_09339434229 | ۳۱ فروردین ۱۳۹۶

      درود ، من متعلق به هیچ برندی نیستم ! درست تر من طرفدار تعصبی هیچ برتری و محصولی خاص نیستم ، من دوستدار و طرفدار تکنولوژی هستم به ویژه تلفن همراه . آره شیائومی و هوآوی و سامسونگ و اپل و... همگی مزایا و معایب خاص خودشون رو دارن و همگی قابل اتکا و دوست داشتنی هستند ، هر زمان که پول باشه و هر کدوم که براساس نیازها و واقعیت و در آخر سلیقه شخصی من بهترین باشه مطمئنن خریداریش میکنم اگر قصد خرید کنم
      ??

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی