ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیا این ویدیوی تبلیغاتی، موبایل Essential اندی روبین را برای نخستین بار نمایش می دهد؟

اخیراً موبایلی مرمور در آگهی تبلیغاتی کمپانی Michelin رویت شده که با برخی از توضیحات اندی روبین درباره موبایل هوشمند Essential سازگاری دارد. موبایل نمایان شده در آگهی مورد بحث، به جز بخش پایینی، تماماً ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۰۹:۳۰

اخیراً موبایلی مرمور در آگهی تبلیغاتی کمپانی Michelin رویت شده که با برخی از توضیحات اندی روبین درباره موبایل هوشمند Essential سازگاری دارد. موبایل نمایان شده در آگهی مورد بحث، به جز بخش پایینی، تماماً بدون حاشیه بوده و در حال اجرای اپلیکیشن پیام رسان اندروید یا اپلیکیشن پیش فرض اندروید برای ارسال پیامک با چند تغییر جزئی در رابط کاربری است.

در آگهی پایین مشاهده می کنیم که با دریافت پیغامی روی پیام رسان دستگاه، داستانی کوتاه درباره مردی که فرزندش بیمار شده آغاز می گردد. در حال حاضر اطلاعات زیادی درباره موبایل Essential خالق اندروید در دسترس نیست اما براساس تصویر رسمی انتشار یافته در حساب کاربری روبین، می دانیم که باید منتظر دیوایسی بدون حاشیه باشیم.

البته بخش های زیادی از بدنه دستگاه با دستان روبین پوشیده شده بود، اما عدم وجود حاشیه در بخش بالایی به وضوع دیده می شد و به نظر می رسد دکمه پاور در بخش بالایی و سمت راستی فریم گرد آن قرار گرفته است؛ ضمناً دکمه های صدا هم در بخش سمت چپ دستگاه قرار گرفته اند. موبایل نشان داده شده در تبلیغ Michelin هم با این مشخصات سازگاری دارد؛ هرچند که لبه سمت با انگشت شست بازیگر آگهی پوشانده شده و دکمه سمت چپ اندکی پایین تر از تصویر روبین قرار گرفته است.

گذشته از تمام این ها، به لطف محافظ موبایل می توانیم از سایر مشخصات دستگاه مانند پورت USB، محل قرارگیری اسپیکرها و وجود جک 3.5 میلی متری هدفون باخبر شویم. در هر حال باید در نظر داشت که امکان دارد این موبایل، صرفاً ماکت بوده و ارتباطی با موبایل Essential اندی روبین نداشته باشد؛ اما شاید از طرف دیگر، برای نخستین بار موبایل Essential خالق اندروید را تماشا کرده باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Mahtab Jahandar
    Mahtab Jahandar | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶

    حالا چه ربطی به اندی روبین داره هر گردی که گردو نیست

  • arminkhaghani
    arminkhaghani | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶

    گوشیش واقعا زیبا بودش

مطالب پیشنهادی