ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپ Add Watermark؛ سازنده حرفه ای واترمارک با تنظیمات فراوان

از این که کانال های تلگرام و پیج های اینستاگرامی پست هایتان را بدون ذکر منبع کپی می کنند، عاصی شده اید؟ با اپلیکیشن امروز می توانید به این افراد کپی کار درس ادب بدهید. Add ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۶:۰۰

از این که کانال های تلگرام و پیج های اینستاگرامی پست هایتان را بدون ذکر منبع کپی می کنند، عاصی شده اید؟ با اپلیکیشن امروز می توانید به این افراد کپی کار درس ادب بدهید. Add Watermark در نقش یک واترمارک ساز حرفه ای، به جرأت یکی از بهترین و کامل ترین اپلیکیشن هایی است که با آن می توانید واترمارک های دلخواه تان را ساخته و روی عکس ها اعمال کنید، تا همیشه اسم یا لوگوی مخصوص تان را در گوشه تصویر ببینید.

Add Watermark در دو نسخه رایگان و حرفه ای برای اندروید منتشر شده که تفاوت بزرگی آن ها را از هم جدا می کند: فقط در نسخه حرفه ای امکان واترمارک دسته جمعی تصاویر را دارید و در نسخه رایگان باید این کار را به طور جداگانه برای هر عکس انجام بدهید. بنابراین در صورت استفاده مستمر و حرفه ای، از همین ابتدا توصیه می کنیم که فکر دانلود نسخه رایگان را از سرتان بیرون کنید.

البته امکانات نسخه رایگان Add Watermark هم دست کمی از نسخه حرفه ای ندارند و شاید بتوان گفت که در مقایسه با اپلیکیشن های مشابه با اختلاف زیادی کاربردی تر هستند.

Add Watermark امکان اعمال واترمارک های متنی و تصویری را به شما ارائه کرده؛ واترمارک هایی که به لطف تنظیمات متعدد اپلیکیشن می توانید به هر شکلی که خواستید درشان آورده و به عکس هایتان بچسبانید. انتخاب فونت از بین 72 گزینه، تغییر رنگ، تنظیم شفافیت، تعیین مقدار سایه و چرخش آزاد فقط بخشی از تنظیماتی هستند که برای واترمارک های متنی در اختیار دارید.

این واترمارک ساز حرفه ای از فرمت JPG و همچنین PNG پشتیبانی به عمل می آورد. پشتیبانی از فرمت PNG به این معناست که می توانید لوگوهای بدون بک گراند را هم در قالب واترمارک روی عکس ها بنشانید. خوشبختانه هر تغییری که روی واترمارک انجام می دهید در تاریخچه اپلیکیشن ثبت می شود، بنابراین برای عکس های بعدی نیازی نیست که مجددا از ابتدا واترمارک هایتان را بسازید.

Add Watermark از متادیتا های EXIF و XMP هم پشتیبانی کاملی به عمل می آورد. به لطف این پشتیبانی می توانید اطلاعات نهفته در هر عکس (مثل دوربینی که تصویر با آن گرفته شده، یا موقعیت جغرافیایی ثبت عکس) را عوض کنید یا آدرس وبسایت خود را به اطلاعات عکس بیفزایید.

یکی دیگر از قابلیت های جالب اپلیکیشن هم پشتیبانی از تصاویر پانورامای 360 درجه است که روی آن ها هم می توانید واترمارک بگذارید، البته این بار به شکل سه بعدی و با تنظیماتی که محدودیت های واترمارک دو بعدی را از سر راهتان بر می دارند.

در مجموع Add Watermark با این فهرست پر و پیمان از امکانات یکی از بهترین واترمارک سازهای پلتفرم اندروید محسوب می شود، هر چند رابط کاربری ضعیف و پرداخته نشده اش را باید یکی از نقاط ضعف بزرگ آن قلمداد کنیم. بدون شک یک رابط کاربری مدرن تر و سبک تر می توانست تجربه کاربری در این اپلیکیشن را چند پله از اینی که هست ارتقاء بدهد.

نسخه رایگان Add Watermark را می توانید همین حالا از پلی استور دریافت کنید.

Add Watermark Free

Add Watermark Free

سازنده: AndroidVilla قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 5.4 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mr Behnam
    Mr Behnam | ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶

    ممنون‌ برای معرفی. دوستان نسخه کاملش رو می تونید دانلود کنید http://goo.gl/1RNpbn

مطالب پیشنهادی