ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دوربین دوگانه این موبایل 80 دلاری، قادر به ثبت تصاویری با افکت بوکه است

به نظر می رسد که دوربین های دوگانه در حال تبدیل شدن به استانداردی تازه در میان موبایل های هوشمند هستند. در حالی که آیفون 7 پلاس و هوآوی P10 احتمالاً برترین دوربین دوگانه را ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۸:۳۰

به نظر می رسد که دوربین های دوگانه در حال تبدیل شدن به استانداردی تازه در میان موبایل های هوشمند هستند. در حالی که آیفون 7 پلاس و هوآوی P10 احتمالاً برترین دوربین دوگانه را در میان همتایان خود در اختیار دارند، کمپانی های دیگر هم به استفاده از این قطعات در موبایل های خود روی آورده اند و Bluboo هم سال گذشته با دیوایس Bluboo Dual وارد این عرصه شد.

حالا این کمپانی از موبایل دیگری با دوربین بهتر به نام Bluboo D1 رونمایی کرده که بازار دستگاه های میان رده را هدف قرار داده و در عین حال، با مشخصات قابل قبولش قادر به جلب توجه مخاطبان خواهد بود. D1 بدنه ای کامپکت داشته و با ابعاد 141.4x71.7x9.35 میلی متری خودش، اندکی کوتاه تر، اندکی عریض تر و به شکل قابل توجهی قطورتر از گلکسی اس 7 سامسونگ است.

این دستگاه که در سه رنگ طلایی، مشکی و آبی به دست مشتریان خواهد رسید، به نمایشگری 5 اینچی با رزولوشن 720x1280 مجهز شده و چیپست MT6580 مدیاتک با فرکانس کاری 1.5 گیگاهرتز در نقش قلب تپنده آن ظاهر می شود. از دیگر مشخصات دستگاه هم می توان به 2 گیگابایت حافظه رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی و ظرفیت 2600 میلی آمپر ساعتی باتری اشاره کرد.

دوربین Bluboo D1 که مهم ترین ویژگی آن به شمار می رود، از دو سنسور 8 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی بهره می برد. تصاویر توسط سنسور اصلی 8 مگاپیکسلی به ثبت می رسند و سنسور دیگر، اطلاعات عمق را دریافت می کند. به لطف همین قابلیت، کاربران می توانند عمق میدان اندکی در تصاویر خود پدید آورند که افکت بوکه در دوربین های DSLR را شبیه سازی می کند. گذشته از چیپ پردازشی جداگانه برای نمایش افکت بوکه به صورت همزمان، ماژول دوربین از فلاش دوگانه LED هم برای تصویربرداری در شرایط کم نور بهره می برد.

در جلوی دستگاه هم دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی تعبیه شده که برخلاف معمول، آن نیز قادر به ارائه افکت بوکه است. از دیگر مشخصات قابل توجه دستگاه می توان به نوار LED زیر نمایشگر اشاره کرد که هنگام دریافت اعلانات، رنگ های مختلف را به نمایش در می آورد. ضمناً اندروید 7 نوقا هم به صورت پیش فرض روی Bluboo D1 نصب شده است.

اما برای دریافت چنین امکانات مناسبی چه هزینه ای باید پرداخت کرد؟ پیش فروش Bluboo D1 از امروز آغاز شده و با قیمت 69.99 دلار به دست مشتریان می رسد؛ البته اگر جزو 20 نفر اولی باشید که دستگاه را پیش خرید می کنند، دستگاه با قیمت ناچیز 9.99 دلار به دستتان خواهد رسید. بعد از اتمام پیش فروش در روز 7 مه (17 اردیبهشت ماه) نیز Bluboo D1 با قیمت 79.99 دلار روانه بازار می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • ErfanMTI
    ErfanMTI | ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶

    فک کن موبایل 10 دلار
    با دوربین 8 و 5 و 2
    و 2 گیگ رم و نمایشگر لمسی HD
    با این قیمت نوکیا 1200 هم نمیدن

  • Amirali
    Amirali | ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶

    فکر نمیکنم وارد ایران بشه ولی اگر یک درصد هم احتمال بدیم که بیاد ایرانیا این قیمت نمیفروشن
    تو بورس موبایل حروم مد شده

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی