ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تعرفه اتصال فیبر نوری به منازل مشخص شد

بعد از افتتاح فاز نخست سرویس فیبر نوری منازل، مدیرعامل شرکت مخابرات نحوه استفاده از این سرویس را اعلام نمود و اظهار داشت که تغرفه استفاده از آن مطابق با مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۲:۴۵

بعد از افتتاح فاز نخست سرویس فیبر نوری منازل، مدیرعامل شرکت مخابرات نحوه استفاده از این سرویس را اعلام نمود و اظهار داشت که تغرفه استفاده از آن مطابق با مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات تعیین شده است.

رسول سرائیان در این باره گفت: طبق این مصوبه بسته های تعرفه ای برای متقاضیان دسترسی به فیبرنوری در نظر گرفته شده که برای ۵۰ گیگابایت مصرف با سرعت ۵۰ مگابیت، حدود ۶۰ هزار تومان به صورت ماهانه است و برای ۲۰۰ گیگابایت مصرف و سرعت ۵۰ مگابیت، تعرفه ای حدود ۳۰۰ هزار تومان پیش بینی شده است.

سرائیان در ادامه  گفت: هم اکنون برای ارائه این سرویس در شهرهای مختلف ایران با محدودیت هایی روبرو هستیم اما به سرعت پوشش شبکه تکمیل خواهد شد.

ظرف مدت 48 ساعت از ارائه درخواست کاربر، سرویس فیبر نوری برای وی برقرار می شود

او در ادامه گفت: از زمان درخواست تقاضا، در صورتیکه مشترک در محدوده تحت پوشش این سرویس باشد، ظرف مدت حداکثر ۴۸ ساعت، این سرویس برقرار و آن را ارائه خواهیم کرد.

مدیرعامل مخابرات ایران تاکید کرد که در فاز نخست صرفا هشت شهر ایران شامل تهران، مشهد، اصفهان، کرج، تبریز، شیراز، اهواز و کرمانشاه می توانند از این سرویس استفاده نمایند و در وهله نخست نیز اولویت با مجمتع های مسکونی، واحدهای تجاری، سازمانهای دولتی، دانشگاهها، بیمارستانها و مدارس است.

طبق گفته سرائیان اولویت واگذاری در تهران برای مجتمع های تجاری و مسکونی است و در صورتی که مشترکی پیش از این، مشترک سرویس ADSL مخابرات بوده باشد، ارائه سرویس از طریق برگردان روی فیبرنوری انجام می شود و در صورتیکه برای نخستین بار متقاضی بخواهد از سرویس مخابرات استفاده کند، باید فیبرکشی انجام گیرد.

چنانچه متقاضی دریافت این سرویس هستید می توانید با مراجعه به وبسایت شرکت مخابرات از جزئیات دریافت آن اطلاع حاصل کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • حميد
    حميد | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۶

    با كمي جستجو متوجه مي شيد كه با حدود 100 هزار تومان ماهانه ميشه اينترنت 50 مگ فيبري داشت اون هم به صورت نامحدود!!!!!!
    https://fiber.usinternet.com/plans-and-prices/

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی