ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پایان فعالیت Zuk Mobile؛ زیر برند متعلق به لنوو

لنوو در حال حاضر مدتی است که سعی دارد تا استراتژی بخش موبایل خود را دستخوش تغییراتی کند و یا حداقل در مورد برندهای زیر مجموعه اش این موضوع صدق می کند. کمپانی مذکور تا ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۷:۱۹

لنوو در حال حاضر مدتی است که سعی دارد تا استراتژی بخش موبایل خود را دستخوش تغییراتی کند و یا حداقل در مورد برندهای زیر مجموعه اش این موضوع صدق می کند. کمپانی مذکور تا به امروز تلفن های همراهش را تحت سه نام مختلف موتو، لنوو و زوک روانه بازار می کرده است اما حالا خبر می رسد که جوان ترین برند در میان این سه، به طور کلی بر چیده خواهد شد.

همانطور که احتمالاً می دانید برند زوک (ZUK) حدود دو سال است که پا به عرصه حیات گذاشته و تاکنون پنج موبایل مختلف را نیز روانه بازار کرده که آخرین آن اسمارتفون ZUK Edge نام داشت. اما در این میان نکته قابل توجه این است که بنا بر خبرهای موجود، کنار گذاشتن برند زوک توسط لنوو به خاطر مسائل مالی نبوده است و گجت های آنها حداقل در کشور چین با استقبال نسبتاً خوبی مواجه شده بودند.

این خبر در یکی از صفحات شبکه اجتماعی چینی به نام Weibo منتشر شده و نشان می دهد که عرضه نسل سوم پرچمدار از سری ZUK که Z3 نام دارد به خاطر تعطیلی این واحد نیمه مستقل صورت نخواهد پذیرفت.

با این همه این واحد میراثی را هم از خود برجای خواهد گذاشت و آن رابط کاربری اختصاصی اش به نام ZUI است که پیشتر گفته شده بود در اختیار دارندگان موبایل های سری موتو قرار می گیرد (منتها صرفا در چین).

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Shahab Hosseini
    Shahab Hosseini | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۶

    من زود زد۲ دارم , عالیه عالییییی , اسنپ۸۲۰ , ۴گیگ رم و ... حیف شد حالمونو گرفتتت

مطالب پیشنهادی