ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی از بالاترین میزان سود اجرایی طی 8 سال اخیر خبر می دهد

ال جی الکترونیکس در گزارش مالی خود از سود عملیاتی بالایی خبر داد که طی 8 سال اخیر بی سابقه بوده. این سود از فروش لوازم خانگی، تلویزیون و دیگر محصولات این شرکت به دست ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۲:۳۰

ال جی الکترونیکس در گزارش مالی خود از سود عملیاتی بالایی خبر داد که طی 8 سال اخیر بی سابقه بوده. این سود از فروش لوازم خانگی، تلویزیون و دیگر محصولات این شرکت به دست آمده. ال جی موفق شده تا 816 میلیون دلار سود به دست آورد که نسبت به بازه زمانی مشابه سال گذشته با 82 درصد رشد همراه بود.

مجموع درآمد نیز با رشدی 9.7 درصدی به 14.7 تریلیون وون رسیده که تقریبا مشابه با پیش بینی شرکت بوده است. ال جی می گوید انتظار افزایش آمار فروش خود در سه ماهه آتی را نیز دارند.

تحلیلگران می گویند دلیل فروش بالای ال جی، افزایش تلاش این شرکت برای به فروش رساندن محصولات خانگی درجه یک و تلویزیون های باکیفیت است. با این حال، بخش موبایل علی رغم تعریف های منتشر شده از موبایل جی 6، ضررهایی را وارد کرده است.

حتی ال جی جی 6 هم نتوانست جلوی ضرر بخش موبایل این شرکت را بگیرد.

بخش لوازم خانگی به تنهایی و با گزارش سود عملیاتی 521 میلیارد وونی، موفقیت بزرگی را برای شرکت به همراه آورده. پس از سامسونگ الکترونیکس، این شرکت کره ای جایگاه دوم را در زمینه فروش تلویزیون ها دارد. از بخش تلویزیون، ال جی 382 میلیارد وون سود به دست آورده و این مسئله نشان از توجه بالای بازار به نمایشگرهای بزرگ و کم حاشیه ال جی دارد.

موبایل های ال جی اما 200 میلیون وون ضرر را گزارش داده اند که این یعنی دو سال پیاپی ضرر از بخش موبایل. البته جی 6 در ماه مارس به بازار آمد و فرصت زیادی برای خودنمایی نداشته. باید تا گزارش مالی از فصل آینده منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی