ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سهم اندروید از بازار جهانی موبایل به 90 درصد تا پایان 2017 می رسد

طبق گزارشی که نشریه DigiTimes منتشر کرده، تا پایان امسال اندروید 90 درصد از سهم بازار جهانی اسمارت فون را به خود اختصاص خواهد داد. براین اساس، موبایل هایی که از سیستم عامل موبایلی گوگل ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۷:۰۰

طبق گزارشی که نشریه DigiTimes منتشر کرده، تا پایان امسال اندروید 90 درصد از سهم بازار جهانی اسمارت فون را به خود اختصاص خواهد داد.

براین اساس، موبایل هایی که از سیستم عامل موبایلی گوگل بهره می برند، تا سال 2016 میلادی، 85 درصد از بازار جهانی اسمارت فون را به خود اختصاص داده و ظاهرا این روند رشد بدون آنکه اندکی حتی دچار وقفه شود، همچنان ادامه دارد.

البته ناظران صنعت پیش بینی کرده اند که اپل به خاطر دهمین سالگرد تولد آیفون سال خوبی را پیش رو دارد و در این بازه قطعا با افزایش تقاضا برای دستگاه های مبتنی بر iOS روبرو خواهیم بود با این همه تولیدکنندگان محصولات اندرویدی نیز طبق گزارشات آماده اند تا اپل را به چالش بکشند و در همین راستا همانطور که احتمالا می دانید سامسونگ، ال جی و هوآوی پیشرفته ترین موبایل های امسال خود را برای این رقابت وارد بازار کرده اند.

ناگفته نماند که هنوز مشخص نشده آیا جی 6 ال جی، پی 10 و پی 10 پلاس هوآوی عملکرد خوبی را از خود به نمایش می گذارند یا نه با این همه پیش بینی شده که کهکشانی های سامسونگ حضور بسیار موفقی در بازار داشته باشند و فروششان از هر موبایل اندرویدی دیگری بیشتر باشد.

سامسونگ پیشتر حدود 17 میلیون دستگاه از جدیدترین موبایل های خود را تولید کرده

گفتنی است سامسونگ پیشتر حدود 17 میلیون دستگاه از جدیدترین موبایل های خود را تولید کرده که این میزان افزایشی 40 درصدی را در قیاس با گلکسی اس 7 و اس 7 اج نشان می دهد، ضمن اینکه باید خاطرنشان کنیم شرکت کره ای تا پایان امسال در نظر دارد 60 میلیون دستگاه از پرچمداران اخیرش را به بازارهای جهانی صادر کند.

اما جدای از غول های فناوری کره ای نظیر سامسونگ شرکت های چینی از جمله هوآوی، شیائومی، اوپو و ویوو نیز در تلاشند تا بر میزان تولیدات خود بیافزایند و حضور پررنگ تری در بازارهای جهانی داشته باشند.

براساس جدیدترین برآوردهای صورت گرفته، مشتریان هندی امسال 130 میلیون دستگاه موبایل جدید را خریداری می کنند که قطعا ارزش رقابتی سنگین میان بزرگان صنعت را دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • تکنولوژی برتر
    تکنولوژی برتر | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۶

    ایول

  • farzad
    farzad | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۶

    عالیست

مطالب پیشنهادی