ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

احتمال عرضه مدلی جدید از آمازون اکو به همراه نمایشگر لمسی طی ماه آتی میلادی

آمازون اکو یکی از کارآمدترین دیوایس هایی است که می توان در حال حاضر تهیه کرد، اما بنابر گزارش برخی منابع، احتمال دارد مدلی بهبودیافته از این اسپیکر به همراه نمایشگر طی ماه آتی میلادی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۹:۰۰

آمازون اکو یکی از کارآمدترین دیوایس هایی است که می توان در حال حاضر تهیه کرد، اما بنابر گزارش برخی منابع، احتمال دارد مدلی بهبودیافته از این اسپیکر به همراه نمایشگر طی ماه آتی میلادی روانه بازار شود. هنوز اطلاعات زیادی درباره این دستگاه موجود نیست اما گفته می شود که باید منتظر رونمایی از آن طی ماه مه سال جاری میلادی باشیم.

مدل ارتقایافته اسپیکر اکو، با نام رمز «شوالیه - Knight» شناخته می شود و از سال گذشته در دست توسعه بوده است. نمایشگر لمسی دستگاه، ابعادی معادل 7 اینچ دارد و محتویات گوناگونی را در مقابل چشم کاربر قرار می دهد. علاوه بر این، امکان دارد در آینده شاهد عرضه مدلی دیگر به همراه نمایشگر و دوربین هم باشیم؛ اما این مسئله هنوز به تایید نرسیده و باید با عینک تردید به آن نگاه کرد.

نمایشگر دستگاه می تواند تصاویری از اینترنت به شما نشان دهد، امکان چت ویدیویی را فراهم آورد و حتی محتویات چند رسانه ای پخش کند

بدیهی است که تعبیه نمایشگر روی آمازون اکو، پیش از هر چیز در بهبود خریدهای آنلاین و تماشای همزمان دوربین های امنیتی خانگی کاربرد دارد، اما پتانسیل های آن به همین حد محدود نمی شود. این نمایشگر می تواند تصاویری را از اینترنت به شما نشان دهد، امکان چت ویدیویی را فراهم آورد و حتی به پخش محتویات چند رسانه ای بپردازد. دستگاه نهایی، احتمالاً از منظر کارکرد، شباهت هایی به تبلت خانوادگی فایر آمازون خواهد یافت که آن نیز از هوش مصنوعی الکسا بهره می برد.

آمازون طی چند وقت اخیر به شدت مشغول کار روی اکوسیستم اکو و قابلیت های آن بوده اما قابلیت پشتیبانی از چند کاربر روی اسپیکر گوگل هوم، تا حدی آمازون را از عرصه رقابت عقب انداخت. برای مقابله با گوگل، گفته می شود که آمازون تصمیم گرفته محصولات جدیدش را با سرعت بیشتری روانه بازار کند تا به این شکل، تسلط بیشتری بر بازار چنین دیوایس های هوشمند بیابد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • high end
    high end | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۶

    نمایشگر هفت اینچی خودش تبلت دیگه اسپیکر چیه

مطالب پیشنهادی